ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس:

مذاکرات وین برخلاف خطوط قرمز نظام است

یک نماینده مجلس گفت: مذاکرات وین برخلاف خطوط قرمز نظام است؛‌ چراکه در مصوبه مجلس در قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر برداشته شدن تحریم‌ها به صورت یکجا از سوی طرف مقابل در برجام تأکید شده است.

مذاکرات وین برخلاف خطوط قرمز نظام است
کد خبر: 481870
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۳:۳۹:۴۹

اعتمادآنلاین| ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فایل صوتی منتشر شده از محمدجواد ظریف گفت: این فایل صوتی درواقع آتش‌ تهیه و اسم رمزی است که با آن دهان منتقدین مذاکرات وین بسته شود و بتوانند با این اظهارات عده زیادی از خواص را در به نتیجه رساندن مذاکرات وین همراه کنند.

به گزارش فارس، وی افزود: پیشقراول صحبت‌های آقای ظریف در این فایل صوتی اظهارات آقای روحانی است که بارها از مذاکرات وین حمایت کرده و عنوان کرده که به دنبال به نتیجه رساندن مذاکرات وین برای رفع تحریم‌هاست.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این آقایان همانند دوره قبلی انتخابات سعی دارند این گونه القا کنند که ما به دنبال حل مشکلات از طریق مذاکرات هستیم اما منتقدین مذاکره نمی‌گذارند و با ما مخالفت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند تا از این طریق دهان منتقدان را ببندند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: مذاکرات وین برخلاف خطوط قرمز نظام است؛‌ چراکه در مصوبه مجلس در قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر برداشته شدن تحریم‌ها به صورت یکجا از سوی طرف مقابل در برجام تأکید شده است.

وی افزود: اگر به اظهارات اخیر سفیر فرانسه دقت کنیم می‌بینیم که او نیز عنوان کرده ما برای نتایج انتخابات در ایران باید بخشی از تحریم‌ها را برداریم و به همین خاطر بخشی از دارایی‌های بلوکه شده در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ایران آزاد و وارد کشور خواهد شد و پس از آنکه گزینه موردنظر در انتخابات پیروز شد، دوباره تحریم‌ها اعمال خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها