کد خبر: 481926
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۵:۰۶:۲۷
| |

واعظی: کارگران موتور محرک اقتصاد و توسعه‌اند

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: کارگران مجاهدان عرصه تلاش و موتور محرک اقتصاد و توسعه‌اند. بالندگی و حرکت کشور به سوی پیشرفت و تعالی جز با سرمایه انسانی کارآزموده و ورزیده ممکن نیست و در این میان کارگران از جایگاهی بسیار والا و حائز اهمیت برخوردارند.

واعظی: کارگران موتور محرک اقتصاد و توسعه‌اند
کد خبر: 481926
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۵:۰۶:۲۷

اعتمادآنلاین| رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با گرامیداشت فرارسیدن روز مادر تاکید کرد: کارگران قلب تپنده اقتصاد کشور چه در حوزه صنعت و چه در حوزه‌های کشاورزی و خدمات هستند.

به گزارش ایسنا، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرارسیدن روز کارگر نوشت: «نکوداشت و قدردانی از قشر شریف و زحمت‌کش کارگر، وظیفه‌ای است که بر ذمه همه ماست. کارگران مجاهدان عرصه تلاش و موتور محرک اقتصاد و توسعه‌اند. بالندگی و حرکت کشور به سوی پیشرفت و تعالی جز با سرمایه انسانی کارآزموده و ورزیده ممکن نیست و در این میان کارگران از جایگاهی بسیار والا و حائز اهمیت برخوردارند. کارگران قلب تپنده اقتصاد کشور چه در حوزه صنعت و چه در حوزه‌های کشاورزی و خدمات هستند. دستان پرمهر و رنج‌کشیده همه کارگران میهن را می‌بوسیم و به آنها افتخار می‌کنیم. روز کارگر بر همه کارگران عزیز مبارک باد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها