کد خبر: 481931
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۵:۱۲:۴۳
| |

آسمان 16 استان در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب بارانی است

امروز در 16 استان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید به‌ ویژه طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب پیش‌بینی می‌شود و فردا سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور فعال خواهد بود.

آسمان 16 استان در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب بارانی است
کد خبر: 481931
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۵:۱۲:۴۳

اعتمادآنلاین| امروز در برخی مناطق استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، غرب اصفهان، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و دامنه‌های البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید به‌ویژه طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مهر، طی این مدت در دامنه‌های زاگرس بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست، شدت بارش در شمال غرب و برخی از مناطق کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی خواهد بود.

فردا سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور به‌جز بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب فعال خواهد بود و طی روز دوشنبه به‌جز جنوب سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و غرب خوزستان در سایر مناطق کشور بارش ادامه خواهد داشت.

روز سه‌شنبه در شمال شرق، شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها