کد خبر: 482062
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۰۹:۴۶:۰۰
| |

علی‌اکبر کریمی، نماینده اراک در مجلس:

اصولگرایان فکر می‌کنند به راحتی می‌توانند صحنه را ببرند

یک نماینده مجلس گفت: در طیف اصولگرا افراد زیادی خود را آماده حضور در صحنه کردند و خیلی از آن‌ها هم تا الان اعلام آمادگی کردند ولی با توجه به موقعیت رئیسی که می‌تواند مورد اجماع طیف‌های مختلف باشد این بحث وجود دارد که در صورت حضور ایشان تعداد زیادی از کاندیداهای اصولگرا به نفع ایشان کناره‌گیری خواهند کرد.

اصولگرایان فکر می‌کنند به راحتی می‌توانند صحنه را ببرند
کد خبر: 482062
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۰۹:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی‌اکبر کریمی، نماینده اراک در مجلس، در تحلیل شرایط انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرایط کلی سیاسی کشور به گونه‌ای است که شاید طیف سیاسی اصلاح طلبان و حامیان آقای روحانی علاقه‌ای ندارند که تنور انتخابات گرم شود، زیرا در مواجهه با مردم پاسخی برای عملکرد 8 ساله خود ندارند و به نوعی مسئولیت این عملکرد را متوجه خود نمی دانند و می خواهند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به نظر می رسد اعتدالیون و اصلاح‌طلبان در شرایط بغرنجی قرار دارند؛ آن‌ها از طرفی علاقه دارند در قدرت تداوم حضور داشته باشند و خیلی از چهره‌های شاخص آن‌ها تاکید داشتند که باید در صحنه باشند و چون عملکرد قابل توجهی ندارند حضورشان در صحنه سخت است.

نماینده اراک در مجلس ادامه داد: اصولگرایان به عنوان جناح منتقد دولت کنونی به واسطه اینکه خود را با موج انتقادات موجود در جامعه همراه می بینند فکر می‌کنند به راحتی می‌توانند صحنه را ببرند، در حالی که باید برای جلب آرای عمومی برنامه مشخص داشته باشند؛ آن‌ها باید برنامه خود را برای حل مشکلات و اداره کشور ارائه کنند.

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین کاندیداهای اصلی و کسانی که مردم منتظر حضورشان هستند باید هرچه سریعتر به صحنه بیایند و گفت‌وگوهای خود را با مردم برقرار کنند. در نهایت شاید این باعث شود هم مردم شناخت بهتری از آن‌ها به دست بیاورند و هم تنور انتخابات گرم شود و ما شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: در طیف اصولگرا افراد زیادی خود را آماده حضور در صحنه کردند و خیلی از آن‌ها هم تا الان اعلام آمادگی کردند ولی با توجه به موقعیت رئیسی که می‌تواند مورد اجماع طیف‌های مختلف باشد این بحث وجود دارد که در صورت حضور ایشان تعداد زیادی از کاندیداهای اصولگرا به نفع ایشان کناره‌گیری خواهند کرد؛ این سردرگمی نیست بلکه به معنای پیدا کردن راه‌های انسجام بیشتر است تا نهایتاً گزینه‌ای بیاید که بیشترین انسجام را در جریان اصولگرایی و همچنین مجموعه آرای مردم ایجاد کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها