کد خبر: 482199
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۲:۳۲:۱۹
| |

از سوی جهانگیری؛

مصوبه اصلاحی جایگزینی شناورهای دریایی سنتی ابلاغ شد

معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه مربوط به اصلاح برنامه جایگزینی شناور‌های دریایی سنتی با ظرفیت کمتر از 500 تُن (لنج باری) را ابلاغ کرد.

مصوبه اصلاحی جایگزینی شناورهای دریایی سنتی ابلاغ شد
کد خبر: 482199
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۲:۳۲:۱۹

اعتمادآنلاین| جهانگیری مصوبه اصلاحی جایگزینی شناورهای دریایی سنتی را ابلاغ کرد.

معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به اصلاح برنامه جایگزینی شناور‌های دریایی سنتی با ظرفیت کمتر از 500 تُن (لنج باری) را ابلاغ کرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با امضای اسحاق جهانگیری مصوبه مربوط به برنامه جایگزینی شناور‌های دریایی سنتی با ظرفیت کمتر از (500) تُن (لنج باری) اصلاح و ابلاغ شد.

در جلسه مورخ هشتم اردیبهشت 1400، مصوب شد 30 درصد از 50 درصد سود بازرگانی وصولی از کالا‌های ملوانی ناشی از اجرای تصویبنامه یاد شده به عنوان اجرای طرح جایگزین و اسقاط شناور‌های سنتی چوبی به حساب مربوط نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود تا از محل اعتبارات مصوب مربوط در اختیار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گیرد.

همچنین 20 درصد باقیمانده از 50 درصد سود بازرگانی وصولی از کالای ملوانی ناشی از اجرای تصویب نامه مذکور به عنوان اجرای طرح جایگزین و اشتغالزایی ملوانانی که شغل خود را از دست داده‌اند و تأمین بیمه آن‌ها به حساب مربوط نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود تا از محل اعتبارات مصوب مربوط در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها