کد خبر: 482284
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۴:۳۱:۳۱
| |

کاظمی، رئیس هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها؛

ردصلاحیت‌شده‌ها فرصت اعتراض دارند / ملاک بررسی صلاحیت‌ها اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نیست

رئیس هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: کاندیداهایی که ردصلاحیت شدند فرصت اعتراض دارند و قطعا هئیت‌های نظارت نیز به اعتراضات آنها رسیدگی خواهد کرد. اعتراض کاندیداها به هئیت عالی استان‌ها ارجاع و رسیدگی خواهد شد.

ردصلاحیت‌شده‌ها فرصت اعتراض دارند / ملاک بررسی صلاحیت‌ها اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نیست
کد خبر: 482284
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۴:۳۱:۳۱

اعتمادآنلاین| رئیس هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: ملاک هئیت‌های نظارت برای بررسی صلاحیت‌ها اصلاح طلبی و اصولگرایی افراد نخواهد بود؛ چرا که سوابق افراد برای ما مهم بوده و به غیر از این مسئله به چیزی دیگری توجه نمی‌کنیم.

به گزارش خانه ملت، سید حمیدرضا کاظمی به اظهارات برخی‌ها مبنی بر اینکه در بررسی صلاحیت‌ها سلایق سیاسی افراد در نظر گرفته می‌شود، اظهار کرد: در بررسی صلاحیت کاندیداها استعلام از مراجع قانونی برای هئیت‌های نظارت ملاک است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس افزود: اعضای هئیت نظارت توجهی به سلایق سیاسی افراد نخواهند کرد و مر قانون قانون در بررسی صلاحیت‌ها را مد نظر می‌گیرند؛ بنابراین کاندیداهایی که سوابق آنها از سوی مراجع نظارتی به هئیت‌های نظارت اعلام شده براساس آن اعلام نظر می‌کنند.

کاظمی تصریح کرد: ملاک هئیت‌های نظارت برای بررسی صلاحیت‌ها اصلاح طلبی و اصولگرایی افراد نخواهد بود؛ چرا که سوابق افراد برای ما مهم بوده و به غیر از این مسئله به چیزی دیگری توجه نمی‌کنیم.

رئیس هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراها تاکید کرد: کاندیداهایی که رد صلاحیت شدند فرصت اعتراض دارند و قطعا هئیت‌های نظارت نیز به اعتراضات آنها رسیدگی خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: اعتراض کاندیداها به هئیت عالی استانها ارجاع و رسیدگی خواهد شد و سپس نتایج به فرمانداران ابلاغ می‌شود تا کاندیداها را در جریان قرار بدهند؛ ضمن اینکه اعتراض نهایی به هئیت مرکزی خواهد بود و پس از آن نیز نظر نهایی اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها