درخواست مهم پرسپولیسی‌ها از سازمان لیگ

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ادامه لیگ، از سازمان لیگ درخواست مهمی دارند.

درخواست مهم پرسپولیسی‌ها از سازمان لیگ
کد خبر: 482289
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۴:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس از کشور هند، از طرف وزارت بهداشت اعلام شد که این تیم باید یک هفته در قرنطینه باشد تا جواب تست‌های کرونای آن‌ها منفی شود تا مشکلی بابت حضور عادی در سطح شهر و جامعه نداشته باشد.

خبرگزاری میزان، پرسپولیسی‌ها با اصل قرنطینه مشکلی ندارند، اما مشکل اصلی اینجاست که با اعلام سازمان لیگ درست یک روز پس از پایان قرنطینه پرسپولیسی‌ها یعنی 17 اردیبهشت این تیم باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود تا حساس‌ترین بازی نیم‌فصل را برگزار کند. یعنی عملاً پرسپولیسی‌ها پس از یک هفته قرنطینه در هتل المپیک بلافاصله باید به اصفهان بروند و با سپاهان بازی کنند که این موضوع اصلا مورد پسند باشگاه پرسپولیس نیست.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ اعلام کردند که مشکلی با اصل قرنطینه ندارد، اما به تعداد روز‌هایی که در قرنطینه حضور پیدا می‌کنند باید بازی با سپاهان و استقلال به تعویق بیافتد تا آن‌ها بتوانند در شرایط عادی تمرین می‌کند و در شرایط برابر مقابل این دو رقیب سنتی و سخت به زمین بروند.

البته تا الان مسئولان سازمان لیگ پاسخی به این درخواست پرسپولیسی‌ها ندادند و همچنان مصر هستند که بازی‌ها در شرایط عادی و با همان برنامه قبلی باید برگزار شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها