مهم/ واکنش رهبر انقلاب به فایل صوتی منتشرشده از ظریف

برخی از حرف‌های مسئولین که این روزها در رسانه‌های دشمن پخش شد جای تعجب و تاسف دارد. نباید از مسئولین جمهوری اسلامی همچین خطایی سربزند.

مهم/ واکنش رهبر انقلاب به فایل صوتی منتشرشده از ظریف
کد خبر: 482339
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رهبرانقلاب امروز در یک نطق زنده تلویزیونی گفتند: «برخی مسوولان کشور این روزها حرف‌هایی شنیده شد که مایه تاسف و تعجب است.

شنیدیم که رسانه‌های دشمن این حرف‌ها را پخش کردند. آمریکایی در سال‌های اخیر از نفوذ ایران و نیروی قدس سپاه در منطقه و کشورهای دوست ناراحتند و شهید سلیمانی هم بابت همین ناراحت بودند و به‌همین دلیل ایشان را شهید کردند.

برنامه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و دیپلماتیک مجموعا سیاست کشور را تشکیل می‌دهند و در برابر هم قرار دادن این عرصه‌ها خطایی بزرگی است که نباید از مسوولان نظام جمهوری اسلامی سر زند.

نیروی قدس، مهم‌ترین نیرو در جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در منطقه ما است.

غربی‌ها 40سال است که دنبال همان سیطره‌ی گذشته‌شان بر کشورند و به‌همین‌دلیل از ارتبا‌ط گرفتن ما با چین و روسیه ناراحتند یا همسایگان ضعیف ما را زیر فشار می‌گذارند که با ما رابطه نگیرند.

ما نمی‌توانیم در برابر خواسته غربی‌ها منفعل باشیم و باید فعال باشیم.

ایشان افزودند: «سیاست‌خارجی در هیچ جای جهان در سطح وزارت‌خارجه تصمیم‌گیری نمی‌شود؛ در سطحی فراتر از این وزارت‌خانه سیاست‌گذاری می‌شود و این وزارت‌خانه مجری است.

این‌طور نباشد که حرف‌های ما دشمن‌شادکن باشند و انشاللله مسوولانی که می‌خواهند خدمت کنند، به این نکته توجه داشته‌باشند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها