با اکران در ۱۹۱۵ سالن سینما:

«دیو کش» سینماهای آمریکا را هم گرفت

انیمیشن اکشن ژاپنی «دیو کش: قطار موگِن» که هفته پیش گیشه‌های فروش آمریکا را به «مورتال کمبت» واگذار کرد، این هفته با فروشی حدود 6.4 میلیون دلار که از فروش جمعه تا یکشنبه به دست آورده پرفروش‌ترین فیلم سینماهای آمریکا شد.

«دیو کش» سینماهای آمریکا را هم گرفت
کد خبر: 482561
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۱۴:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| انیمیشن پرفروش ژاپنی پس از آنکه هفته پیش نتوانست جایگاه اول فروش آمریکا را از آن خود کند، این هفته صدر باکس آفیس را به تصرف خود درآورد.


به گزارش مهر به نقل از ورایتی، انیمیشن اکشن ژاپنی «دیو کش: قطار موگِن» که هفته پیش گیشه‌های فروش آمریکا را به «مورتال کمبت» واگذار کرد، این هفته با فروشی حدود 6.4 میلیون دلار که از فروش جمعه تا یکشنبه به دست آورده پرفروش‌ترین فیلم سینماهای آمریکا شد.

در حالت عادی این فروشی ناامیدکننده برای سینماهای آمریکاست اما در دوران پاندمی نتیجه وحشتناکی محسوب نمی‌شود.

هنوز سوال‌های جدی برای بازگشت سینماها به وضعیت عادی مطرح است و همه منتظر فیلم‌های پرفروشی که باید تابستان امسال اکران شوند از جمله «یک جای کاملا ساکت 2» و دنباله‌های «بیوه سیاه» و «سریع و خشمگین» هستند تا جانی به سینماها بدمند.

گفته شده اکنون 57 درصد سالن‌های سینماهای آمریکا فعال هستند.

«دیو کش» که در 1915 سالن سینما در آمریکای شمالی اکران شده تاکنون فروشی 34.1 میلیون دلاری را در آمریکا و کانادا ثبت کرده است و با فروشی بیش از فروش «دراگون بال» که 30 میلیون دلار فروخته بود سومین انیمه پرفروش در آمریکای شمالی شده است.

در مناطق دیگر نیز این انیمه موفق ظاهر شده و در ژاپن عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای این کشور را از آن خود کرده و بیش از 368 میلیون دلار فروش داشته است. این انیمیشن با فروش 423 میلیون دلاری پرفروش‌ترین انیمه ژاپنی دنیا شده است.

«مورتال کمبت» هم که اقتباسی از بازی مشهور در زمینه هنرهای رزمی است با فروش 34 میلیون دلار در 2 هفته موفق ظاهر شده است. این استقبال از آن جهت قابل توجه است که وارنر برادرز فیلم هایش را هم‌زمان در اچ‌بی‌او مکس هم در دسترس می گذارد.

در بازار جهانی این فیلم 66 میلیون دلار بلیت فروخته است.

این 2 فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» را به جایگاه سوم فروش راندند و این فیلم با فروش 2.7 میلیون دلار دیگر مجموع فروشش در گیشه آمریکا را به 90 میلیون دلار رساند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها