کد خبر: 482575
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۱۴:۵۵:۰۰
| |

26 تن کشته در تصادف قایق با کشتی باری در بنگلادش

پلیس بنگلادش اعلام کرد که صبح امروز پس از برخورد قایق پرسرعت مسافربری با کشتی حامل شن و غرق شدن آن در رودخانه پادما ریور دستکم 26 نفر کشته و بسیاری از سرنشینان این قایق مفقود شدند. 

26 تن کشته در تصادف قایق با کشتی باری در بنگلادش
کد خبر: 482575
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۱۴:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پلیس بنگلادش روز دوشنبه اعلام کرد که دستکم 26 نفر در سانحه ای برخورد یک کشتی باری با یک قایق مسافری در رودخانه «پادما ریور» این کشور کشته شدند.

به گزارش ایرنا از روزنامه "داکاتریبیون" بنگلادش، پلیس این کشور اعلام کرد که صبح امروز پس از برخورد قایق پرسرعت مسافربری با کشتی حامل شن و غرق شدن آن در «پادما ریور» دستکم 26 نفر کشته و بسیاری از سرنشینان این قایق مفقود شدند.

معراج حسین، یک افسر پلیس به این روزنامه گفت که "گروه امداد و نجات" تاکنون اجساد 26 تن از این حادثه دیدگان را پیدا کرده و ممکن است هنوز اجساد تعدادی زیادی دیگر در آب مانده باشد. به علاوه 5 نفر نجات پیدا کرده و به بیمارستان منتقل شدند. »

این دومین حادثه دریایی طی یک ماه گذشته در این کشور است . در حادثه برخورد یک کشتی باری با قایق مسافربری در 4 آوریل هم 27 نفر از شهروندان این کشور کشته شدند و بسیاری خود را با شنا کردن به ساحل رساندند.

بدترین حادثه دریایی در دهه گذشته در این کشور در سال 2014 با کشته شدن بیش از 100 نفر گزارش شده است.

سالانه هزاران نفر به دلیل استانداردهای پایین امنیتی در آبراه های بنگلادش در تصادف و سوانح دریایی این کشور جان خود را از دست می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها