حادثه قطار در مکزیک با حدود 100 کشته و زخمی

سقوط پل روگذر قطار مترو در مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک که ساعتی پیش رخ داد، دستکم 15 کشته و بیش از 70مجروح برجای گذاشته است.

حادثه قطار در مکزیک با حدود 100 کشته و زخمی
کد خبر: 482705
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۰:۱۵:۳۹

اعتمادآنلاین| تصاویر تلویزیون مکزیک و شبکه‌های اجتماعی نشان می دهد که بخشی از این پل روگذر دوشنبه شب که محل عبور واگن‌های قطار بودند تخریب شد.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خارجی، منابع بیمارستانی از وخامت حال تعدادی ازمجروحان و احتمال افزایش جان باختگان این حادثه خبر داده اند.

شهردار مکزیک در یک پیام توئیتری گفت به سمت محل حادثه در حرکت است. یکی از ویدئوهای تلویزیون مکزیک نشان داد که این گذرگاه در حال سقوط بر روی خودروهای عبوری در جاده زیر آن است.

ویدئوی دیگری نشان داده که نیروهای اورژانس و آتش نشان ها در صحنه حادثه حاضر هستند و در میان آوار به دنبال افرادی هستند که از این حادثه جان سالم به دربرده اند.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز در خبری فوری به نقل از ال پائیس و به نقل از نیروهای امدادی تعداد کشته های این حادثه را تاکنون دستکم 15 نفر و مجروحان را بیش از 70 نفر اعلام کرد و نوشت: طبق گزارش‌های اولیه، پزشکان و خدمات اورژانس به محل حادثه اعزام شده اند و کلودیا شین باوم رئیس دولت مکزیکو سیتی در حال عزیمت به منطقه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها