کد خبر: 482909
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۰۹:۲۵:۰۰
| |

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی:

حتما انتخابات رقابتی می شود/ مذاکرات هسته‌ای نباید بر انتخابات تاثیر داشته باشد

یک فعال سیاسی گفت: مذاکرات هسته ای یک بحث ملی و فراتر از رقابت های داخلی است و قاعدتا و منطقا نباید تاثیر بر انتخابات داشته باشد و معتقدم مذاکرات موضوعی ملی است و بر انتخابات تاثیری نمی گذارد .

حتما انتخابات رقابتی می شود/ مذاکرات هسته‌ای نباید بر انتخابات تاثیر داشته باشد
کد خبر: 482909
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۰۹:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، درباره امکان شکل گیری یک انتخابات رقابتی و دو قطبی اظهار کزد: حتما انتخابات رقابتی می شود، ولی درباره وزن کاندیدای هر دو جناح نمی شود از هم اکنون سخن گفت. تا وقتی گزینه ها نهایی نشود نمی شود در این باره اظهار نظر کرد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با این حال شاهد رقابت تنگاتنگی هستیم. بر اساس نظر سنجی ها میزان مشارکت تاکنون 35 درصد است و رای جناح ها هم خیلی به هم نزدیک است و نمی توان پیش بینی کرد کدام جناح پیروز خواهد بود. این امر به تحولات هفته های منتهی به انتخابات بستگی دارد.

این فعال سیاسی درباره ی تاثیر مذاکرات هسته ای بر انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مذاکرات هسته ای یک بحث ملی و فراتر از رقابت های داخلی است و قاعدتا و منطقا نباید تاثیر بر انتخابات داشته باشد و معتقدم مذاکرات موضوعی ملی است و بر انتخابات تاثیری نمی گذارد .

وی در مورد تاثیر مسائل معیشتی و اقتصادی و همچنین بیماری کرونا بر میزان مشارکت و نوع رای مردم خاطر نشان کرد: این موارد بر انتخابات تاثیر گذار است و باید ببینیم کاندیداها چه برنامه هایی در این زمینه دارند.کرونا و به حرکت درآوردن اقتصاد و بازسازی قدرت خرید مردم، شاخص هایی است که مورد توجه مردم است و کاندیداها هم باید به آن بپردازند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها