سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران:

انتخابات فرصتی بی بدیل برای ساخت ایران قوی است، به شرطی که در انتخاب خود دقت کنیم/ هیچ کسی مانند حاج قاسم سلیمانی تولید قدرت برای دیپلماسی نکرد/ رژیم صهیونیستی در یک چهاردیواری محبوس شده است

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: یک حزب وقتی تبدیل به دو حزب شود معلوم است چقدر مشکلات در رأس این رژیم زیاد می‌شود. سردار سلیمانی خنثی سازی تهدیدات و شیطنت‌ها را انجام می‌داد، هیچ کسی مانند حاج قاسم سلیمانی تولید قدرت برای دیپلماسی نکرد و این مرد نظامی نبود و برای دیپلماسی هم تولید قدرت می‌کرد.

انتخابات فرصتی بی بدیل برای ساخت ایران قوی است، به شرطی که در انتخاب خود دقت کنیم/ هیچ کسی مانند حاج قاسم سلیمانی تولید قدرت برای دیپلماسی نکرد/ رژیم صهیونیستی در یک چهاردیواری محبوس شده است
کد خبر: 483027
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۲:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران، پیش از ظهر چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه در نشست آزادی قدس نزدیک است که در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد، بیان کرد: امسال با توجه به لغو برنامه میدانی برای روز قدس بهترین فرصت برای همه خصوصاً کارشناسان و صاحب‌نظران است که با توجه به جابجایی نسل‌ها برای نسل جوان این مسئله را تبیین کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: انقلاب اسلامی بهترین و شفاف‌ترین موضع را برای قدس گرفت. اسرائیل داعیه نیل تا فرات را داشت و این نقشه شیطانی توطئه بزرگی برای جهان اسلام بود و امام این را درک کرد و با نامگذاری این روز و دشمنی علنی با این رژیم صهیونیستی این موضوع را با راهبرد مبتنی حذف اسرائیل کلید زد.

جوانی گفت: در چهل و دو سال گذشته مسیر به خوبی پیش رفته است و ما نزدیک می‌شویم به نابودی اسرائیل که هدف تمام آزادی خواهان است و رهبری معظم راه امام راحل را دنبال کرده اند. اسرائیل فلسفه وجودی خود را بر روی قدرت نظامی خود گذاشته است و همین که این قدرت را کسب کرد بی محابا مردم را سرکوب کردند و در جنگ‌های با اعراب وقتی پیروز شدند این قدرت تثبیت شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیمی که از لحاظ وسعت بسیار کوچک است اما سومین کشور نظامی دنیا است و این کار آمریکایی‌ها است تا مبارزه با اسلام را توسط این رژیم دنبال کنند عنوان کرد: در مقطعی و بحث صلح مادرید ایران سران فلسطین را در تهران فراخواند و تهدید آمریکا به حدی بود که خواستند با ایران حرکت نظامی انجام دهد، اما مقام معظم رهبری فرمودند باید این کنفرانس برگزار شود و الان رژیم صهیونیستی با بهترین تجهیزات نظامی در لاک دفاعی است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به گونه‌ای گرفتار شده که در یک چهار دیواری محبوس شده است گفت: یک حزب وقتی تبدیل به دو حزب شود معلوم است چقدر مشکلات در رأس این رژیم زیاد می‌شود. سردار سلیمانی خنثی سازی تهدیدات و شیطنت‌ها را انجام می‌داد، هیچ کسی مانند حاج قاسم سلیمانی تولید قدرت برای دیپلماسی نکرد و این مرد نظامی نبود و برای دیپلماسی هم تولید قدرت می‌کرد.

جوانی اظهار کرد: امروز غزه قهرمان ما چنان مقاومت می‌کند که رژیم صهیونیستی بعد از یورش و ناتوانی خود سریعاً دستور آتش بس می‌دهد و در یکی از همین جنگ‌ها موشک‌های غزه از گنبد آهنین هم عبور کرد و یکی از نیروهای مقابله کننده با رژیم صهیونیستی همین نیروهای مقاومت فلسطین است که دیگر سنگ ندارند بلکه مجهز به تجهیزات نظامی هستند و در کنار حزب الله پای بر گلوی اسرائیل غاصب گذاشته اند و حلقه محاصره روز به روز تنگ‌تر می‌شود و اینها به برکت امام راحل و شهدای مقاومت است. تمام ایران باید مرد میدان باشند و این مرد میدان باید در آزادی قدس تسریع کنند و این تحرکات اخیر این موضوع را تحقق بخشیده است.

وی گفت: انتخابات فرصتی بی بدیل برای ساخت ایران قوی است، به شرطی که در انتخاب خود دقت کنیم. مردم باید بدانند اداره کشور به دست خودشان است و دشمنان می‌خواهند بحران درست کنند و باید بصیرتی ایجاد شود که تمام مردم برای انتخاب اصلح تلاش کنند.

جوانی با تاکید اینکه جمله رهبری برای تشکیل دولت جوان و حزب اللهی باید تبیین شود عنوان کرد: سپاه پاسداران برای تبیین اهداف انتخابات ورود می‌کند اما ورود مصداقی نمی‌کند، ما دولت در میدان می‌خواهیم، و باید برای حل مشکلات خود به ریسمان الهی چنگ بزند و گفتمان او در راستای ولایت باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها