مسترکلاس منتقد «شیکاگو ریدر» منتشر شد/ بررسی موضوع «نقد در سینمای مستند»

نسخه تصویری مسترکلاس جاناتان رزنبام منتقد سرشناس «شیکاگو ریدر»، «فیلم کامنت» و «کایه دو سینما»، امروز چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه منتشر شد.

مسترکلاس منتقد «شیکاگو ریدر» منتشر شد/ بررسی موضوع «نقد در سینمای مستند»
کد خبر: 483145
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۴:۵۹:۴۱

اعتمادآنلاین| نسخه تصویری مسترکلاس جاناتان رزنبام منتقد سرشناس «شیکاگو ریدر»، «فیلم کامنت» و «کایه دو سینما»، امروز چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه منتشر شد.


به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مسترکلاس جاناتان رزنبام با موضوع نقد در سینمای مستند یکی از مسترکلاس‌های مهم و پربییننده چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» بود که امروز چهارشنبه در سایت مرکز و آپارات بارگزاری شده است و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه تصویری این کارگاه را رایگان ببینند.


جاناتان رزنبام منتقد سرشناس آمریکایی که به ایران هم سفر کرده، درباره نقد فیلم می‌گوید: «نقد بیشتر یک گفتگو است، گفتگویی که قبل از حضور منتقد وجود داشته است و منتقد از میانه این گفتگو وارد می‌شود و نقش منتقد این است که به این گفتگو یا جهتی جدید دهد و یا اینکه مطلب جدیدی به آن اضافه کند. حتی وقتی منتقد کنار می‌رود این گفتگو همچنان ادامه می یابد.»


مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از آغاز سال 1400 و در راستای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، نسخه تصویری مسترکلاس‌های چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» را هر چهارشنبه منتشر می‌کند.

لینک کارگاه: https://defc.ir/Post/3753

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها