کد خبر: 483194
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

زالی آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان تهران را اعلام کرد:

4 شهرستان در وضعیت قرمز هستند

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه 4 شهر در استان تهران در وضعیت قرمز هستند گفت: میزان بستری بیماران جدید در استان تهران نیز عدد قابل توجهی است به طور مثال روز گذشته هزار و 600 بیمار جدید در بیمارستان‌های تهران بستری شده‌اند.

4 شهرستان در وضعیت قرمز هستند
کد خبر: 483194
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه 4 شهر در استان تهران در وضعیت قرمز هستند گفت: روز گذشته هزار و 600 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

به گزارش ایلنا،‌ علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: همانطور که می‌دانید در استان تهران شهرهای ری، تهران، ورامین و شمیرانات شهرهای در وضعیت قرمز هستند و وضعیت سایر شهرستان های این استان نارنجی است.

وی ادامه داد: کماکان میزان بستری‌ بیماران کرونایی عدد قابل توجهی است و تا روز گذشته 8400 بیمار به دلیل تشخیص قطعی کووید 19 در بیمارستان بستری هستند.

فرمانده مقابله با ستاد کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: از این تعداد نیز 2 هزار و 100 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. البته میزان بستری بیماران جدید در استان تهران نیز عدد قابل توجهی است به طور مثال روز گذشته هزار و 600 بیمار جدید در بیمارستان‌های تهران بستری شده‌اند.

زالی خاطرنشان کرد: در مقابل هزار و 324 بیمار از مجموع موارد بستری به دلیل ابتلا به کرونا مرخص شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها