آدرین برودی به سریال «وراثت» پیوست

سریال «وراثت» آدرین برودی را به گروه بازیگران فصل سوم افزود.

آدرین برودی به سریال «وراثت» پیوست
کد خبر: 483342
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۲:۰۰:۴۳

اعتمادآنلاین| آدرین برودی جدیدترین بازیگری است که به فصل سوم سریال «وراثت» در شبکه اچ‌بی‌او پیوسته است. روز دوشنبه نیز اعلام شده بود که آلکساندر اسکارزگارد نیز در گروه بازیگران این فیلم حضور خواهد داشت.

به گزارش مهر، به نقل از ورایتی، گروه اصلی بازیگران این سریال تحسین شده شامل جرمی استرانگ در نقش اصلی است و برایان کاکس، کی‌یران کالکین، سارا اسنوک، هیام عباس، نیکلاس براون، پیتر فریدمن، متیو مک‌فیدن، آلن راک، راب یانگ از دیگر بازیگران این سریال هستند.

برودی به عنوان بازیگر مهمان در این سریال حضور می‌یابد و در نقش شخصیت جاش ایرونسون یک فعال میلیاردر و سرمایه‌گذار که در تلاش است تا مالکیت «وی‌استار» را حفظ کند بازی می‌کند.

برودی که جایزه اسکار را برای بازی در فیلم «پیانیست» به دست آورده به زودی در سریال درام بدون عنوانی در مورد لیکرز دهه 1980 نقش پت رایلی را بازی خواهد کرد. وی همچنین با فیلم جدید وس اندرسون یعنی «گزارش فرانسوی» نیز دیده می‌شود.

جسی آرمسترانگ سرپرست نویسندگان سریال «وراثت» را در فصل سوم هم برعهده خواهد داشت. فصل دوم «وراثت» 18 نامزدی و 7 جایزه امی از جمله بهترین سریال درام را از آن خود کرد.

فصل نخست «وراثت» که سال 2018 در اچ‌بی‌او روی آنتن رفت درباره خانواده از هم پاشیده‌ای است که مالک یک امپراتوری رسانه‌ای هستند و با توجه به وضعیت نامشخص سلامت پدرسالار خانواده‌شان، لوگان روی، بر سر کنترل شرکت کشمکش دارند.

این مجموعهٔ تلویزیونی سال 2019 برنده جوایز بهترین برنامهٔ بین‌المللی بفتا، بهترین فیلمنامه سریال درام در هفتاد و یکمین جوایز امی ساعات پربیننده و جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی - درام شد.

برایان کاکس نیز در سال 2019 برای بازی در نقش لوگان روی در این مجموعه، جایزه بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب را دریافت کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها