۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰:

افزایش قیمت سکه در آخرین روز کاری هفته

در ساعت 13 و 15 دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش 270 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم 9 میلیون و 540 هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 9 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.

افزایش قیمت سکه در آخرین روز کاری هفته
کد خبر: 483379
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۳:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (پنجشنبه) با افزایش 270 هزار تومانی قیمت نسبت به روز کاری گذشته به 9 میلیون و 540 هزار تومان رسید.

به گزارش ایرنا، در ساعت 13 و 15 دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش 270 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم 9 میلیون و 540 هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 9 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون تومان، ربع سکه سه میلیون تومان و سکه یک گرمی هم یک میلیون و 800 هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای 18 عیار به 941 هزار و 867 تومان رسید.

قیمت مثقال طلا نیز چهار میلیون و 80 هزار تومان شد.

همچنین اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و 793 دلار و 94 سنت فروخته شد.

با وجود افزایش اندک قیمت سکه در روز جاری، اما روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا در روزهای اخیر تشدید شده است. به نظر می‌رسد به دلیل تحولات سیاست خارجی و چشم‌انداز کاهشی نرخ دلار، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا تمایل به افت بیشتر دارد، به‌طوری که فعالان این بازار کاهش بیشتر قیمت‌ها را انتظار دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها