کد خبر: 483419
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۲۲:۰۲:۳۲
| |

رئیسی: مردم واکسن ایرانی می‌خواهند

رئیس قوه قضاییه می‌گوید واکسن از هر کجا تهیه و از سوی مجموعه متخصصین وزارت بهداشت تایید شود، مردم استفاده می‌کنند. البته که برای مردم دلنشین‌تر است، تا واکسن تولید داخل را استفاده کنند.

رئیسی: مردم واکسن ایرانی می‌خواهند
کد خبر: 483419
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۲۲:۰۲:۳۲

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مسأله واکسیناسیون را دغدغه مردم و موضوعی مهم دانستکه نقش زیادی در آرامش و امنیت ذهنی مردم خواهد داشت، در عین حال گفت: واکسن از هر کجا تهیه و از سوی مجموعه متخصصین وزارت بهداشت تایید شود، مردم استفاده می‌کنند. البته که برای مردم دلنشین‌تر است، تا واکسن تولید داخل را استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، رئیس قوه قضاییه گفت: جمهوری اسلامی ایران با داشتن متخصصان و دانشمندانی که دارد شایسته آن است که نه فقط خود ایران بلکه منطقه و جهان از دستاوردهای ارزشمند آن در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند.

وی همچنین بر لزوم توجه به نظرات متخصصان و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد و گفت: وقتی نظر صاحب‌نظران این است که الان خطری کشور یا شهر و منطقه‌ای را تهدید می‌کند، حتماً باید به آن توجه شود.

رئیس دستگاه قضا از همه کسانی که گمنام و بی‌نام و نشان در حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها برای حفظ جان مردم تلاش می‌کنند و همچنین کسانی که همچون شهید فخری‌زاده در زمینه تولید واکسن فعالیت داشته و دارند، قدردانی کرد.

وی افزود: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور به همکاران دستگاه قضایی تاکید شد که موظفند هرجا لازم شد به مجموعه بهداشت و درمان کمک کنند و اولین کمک هم آن است که خودشان در مجموعه‌های زیرنظرشان، ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند. دوم آنکه هم در لفظ و هم از طریق سازوکارها به ارباب رجوع تاکید کنند که به ضوابط پایبند باشند. دادستان‌ها و مجموعه نظارتی و قضاوتی، هر مساعدتی که می‌‎توانند در جهت ماموریت‌های بسیار بزرگی که امروز در جهت حفظ سلامت مردم بر عهده وزارت بهداشت و درمان است انجام دهد تا سلامت مردم بیش از پیش مردم تضمین شود و کارنامه درخشانی از کشورمان در برخورد با این بیماری منحوس بر جای بماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها