کد خبر: 483427
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۰۷:۲۱:۰۰
| |

پیکر دومین کارگر مفقود شده در معدن زغالسنگ طرزه پیدا شد

منصور شریف، گفت: پیکر یکی از 2 کارگر زیر آوارمانده پس از گذشت حدود 130 ساعت از زمان وقوع حادثه ریزش در تونل شماره 42 معدن بزرگ طزره دامغان پیدا شد. با توجه به حجم آوار و خارج نشدن کامل پیکر این معدنکار، هنوز هویت اصلی این فرد مشخص نیست.

پیکر دومین کارگر مفقود شده در معدن زغالسنگ طرزه پیدا شد
کد خبر: 483427
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۰۷:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از گذشت حدود 130 ساعت از زمان وقوع حادثه ریزش در تونل شماره 42 معدن بزرگ طزره دامغان پیدا شد.

به گزارش ایلنا، منصور شریف، گفت: دقایقی پیش پیکر بی‌جان یک تن از کارگران معدن طزره دامغان که در ریزش تونل شماره 42 معدن محبوس شده بودند، یافت شد.

وی گفت: پیکر یکی از 2 کارگر زیر آوارمانده پس از گذشت حدود 130 ساعت از زمان وقوع حادثه ریزش در تونل شماره 42 معدن بزرگ طزره دامغان پیدا شد. با توجه به حجم آوار و خارج نشدن کامل پیکر این معدنکار، هنوز هویت اصلی این فرد مشخص نیست.

شریف اضافه کرد: با توجه به وجود نشانه هایی از دیگر معدنچی، احتمال یافتن کارگر دوم تا دقایقی دیگر مشخص می‌شود. تخریب کامل کارگاه و حجم شدید آوار، نشان دهنده این موضوع است که پیکر این 2 معدنچی در لحظات اول حادثه زیر آوار مدفون شد.

وی افزود: از ابتدای وقوع حادثه تیم‌های تخصصی معدن در قالب پنج تیم شامل 150 نفر، عملیات برداشت آوار را برعهده داشتند. در روز پایانی عملیات نیز سگ‌های زنده یاب از شهر سمنان و تهران به محل حادثه اعزام شدند و دستگاه‌های فلزیاب نیز به کمک امدادگران معدن آمد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها