کد خبر: 483522
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۱:۱۷:۰۰
| |

سخنگوی بایدن، کاخ سفید را ترک می‌کند

جن ساکی تایید کرده است که سال آینده کاخ سفید را ترک می‌کند.

سخنگوی بایدن، کاخ سفید را ترک می‌کند
کد خبر: 483522
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۱:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| جن ساکی، دبیر مطبوعاتی دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و سخنگوی کاخ سفید تایید کرده است که سال آینده کاخ سفید را ترک می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز پنجشنبه، مشخص شد که سخنگوی کاخ سفید پس از "تقریبا" یک سال پاسخ به روزنامه نگاران به نمایندگی از بایدن، سِمَت خود را ترک می‌کند.

ساکی در پادکست «اکس فایلز» شبکه سی ان ان گفت: فکر می‌کنم زمان آن رسیده است که این فرصت شغلی را به شخص دیگری انتقال دهم. از اکنون تا یک سال دیگر من در این سمت خواهم ماند.

سخنگوی کاخ سفید یادآور شد که او شغل خود را دوست دارد و به دلیل نظارت یا اشتباه آن را ترک نمی‌کند.

ساکی این مقام را از کیلی مک انانی، سخنگوی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا دریافت کرد. مک انانی از منتقدان سرسخت ساکی بود.

او به عنوان دبیر مطبوعاتی وزارت امور خارجه در زمان باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، وارد عرصه شد. در سال 2015 او به عنوان مدیر ارتباطات به فعالیت خود ادامه داد و در سال 2020 به عنوان دبیر مطبوعاتی جو بایدن به کاخ سفید بازگشت.

به عنوان سخنگوی فعلی کاخ سفید، ساکی چند اشتباه گیج کننده نیز مرتکب شده است؛ اخیراً ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو را "دبیرکل سازمان ملل" و وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن را "رئیس جمهور" خوانده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها