«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

محمد بن سلمان مدینه منوره را برای ورود اسرائیلی‌ها آماده می‌کند؟

انتشار تصاویری از تابلوهای جدید نصب‌شده در جاده‌های منتهی به شهر مدینه منوره نشان می‌‌دهد عبارت ورود غیرمسلمانان ممنوع از تابلوها حذف شده که این بیانگر صدور مجوز ورود غیرمسلمانان به شهر است.

محمد بن سلمان مدینه منوره را برای ورود اسرائیلی‌ها آماده می‌کند؟
کد خبر: 483752
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| انتشار تصاویر تابلوهای جاده‌ای منتهی به شهر مدینه منوره در عربستان طی چند روز گذشته خبرساز شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، انتشار تصاویری از تابلوهای جدید نصب‌شده در جاده‌های منتهی به شهر مدینه منوره نشان می‌‌دهد عبارت ورود غیرمسلمانان ممنوع از تابلوها حذف شده که این بیانگر صدور مجوز ورود غیرمسلمانان به شهر است.

رسانه‌های نزدیک به عربستان هم با تایید این خبر اعلام کردند، معمولاً در جاده‌های منتهی به شهر مدینه منوره واقع در غرب عربستان تابلوهایی نصب شده بود که نشان می‌‌داد در برخی از جاده‌ها صرفاً پیروان دین اسلام قادر به تردد هستند.

به نوشته این رسانه‌ها، در راستای دستورالعمل‌های صادرشده از سوی محمد بن سلمان و به منظور سازگاری شرایط عربستان با جهان معاصر، این عبارت‌ها که معمولاً با رنگ قرمز روی تابلوهای راهنما نوشته شده بود حذف شده‌اند.

این در حالی است که فعالان فضای مجازی این اقدام دولت عربستان را در راستای سازش با اسرائیل و فراهم کردن زمینه حضور اسرائیلی‌ها در مدینه منوره برای بازدید از اماکن باستانی‌شان در این شهر تفسیر می‌‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها