کد خبر: 483857
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۰:۵۶:۰۰
| |

فراکسیون زنان مجلس درخواست عفو زندانیان زن را مطرح کرد

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به ابراهیم رئیسی، رئیس دستگاه قضا خواستار عفو زندانیان زن محبوس در زندان که دارای جرایم غیر عمد و جرایم مالی را مطرح کردند.

فراکسیون زنان مجلس درخواست عفو زندانیان زن را مطرح کرد
کد خبر: 483857
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۰:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به ابراهیم رئیسی خواستند در درخواست از مقام معظم رهبری، نسبت به عفو زندانیان زن و به طور ویژه زندانیان زن سرپرست خانوار و یا زنان دارای فرزند بذل توجه ویژه صورت گیرد.

به گزارش خانه ملت، متن نامه به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس محترم قوه قضائیه

با اهدا سلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

احتراماً، حضور حضرت‌عالی در رأس قوه قضاییه امیدبخش گسترش عدالت و آرامش برای ایران اسلامی بوده و رویکرد تحولی شما زمینه‌ساز تحقق بیشتر آرمان‌های انقلاب اسلامی است و در میان تحولات صورت‌گرفته، توجه ویژه به ضرورت‌ها و مصالح اجتماعی برای درخواست عفو زندانیان، تصویر دیگری از دستگاه قضا را نمایان کرده است.

همان‌گونه که مستحضرید فقدان حضور همسر و مادر در خانواده، خانواده را آسیب‌پذیر می‌کند و پیامدهای زیان‌باری برای افراد خانواده به همراه دارد در واقع خانواده‌های زندانیان زن علاوه بر مشکلات عمومی خانواده‌های زندانی، مسایل بیشتری را تجربه می‌کنند به همین منظور، اولویت آزادسازی و عفو زنان زندانی به‌ویژه زندانیان زن دارای جرایم غیرعمد و جرایم مالی می‌تواند از آسیب‌های حوزه خانواده بکاهد.

اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی از حضرتعالی تقاضا دارند در درخواست از مقام معظم رهبری، نسبت به عفو زندانیان زن و به طور ویژه زندانیان زن سرپرست خانوار و یا زنان دارای فرزند بذل توجه ویژه صورت گیرد.

توفیقات روزافزون حضرتعالی را از خداوند متعال خواستاریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها