کد خبر: 483865
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۱:۰۶:۰۰
| |

هیات منصفه 4 مامور سابق پلیس را در قتل جورج فلوید متهم کرد

رویترز گزارش داد اسناد دادگاه نشان می‌دهد هیات منصفه فدرال در مینیاپولیس این 4 مامور سابق پلیس را به نقض حقوق شهروندی جورج فلوید در زمان بازداشت وی در سال گذشته متهم کرده است.

هیات منصفه 4 مامور سابق پلیس را در قتل جورج فلوید متهم کرد
کد خبر: 483865
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۱:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| یک هیئت منصفه فدرال در مینیاپولیس 4 مامور سابق پلیس را به دست داشتن در بازداشت و قتل جورج فلوید متهم کرده است.


به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، اسناد دادگاه نشان می دهد هیئت منصفه فدرال در مینیاپولیس این 4 مامور سابق پلیس را به نقض حقوق شهروندی جورج فلوید در زمان بازداشت وی در سال گذشته متهم کرده است.

بر اساس این گزارش، در بین ماموران سابق پلیس که نام آنها در رای اولیه هیئت منصفه آمده است، نام درک چاوین مامور سفیدپوست پلیس دیده می شود که اخیرا به جرم قتل جورج فلوید مجرم شناخته و محکوم شده است.

در کیفرخواست هیئت منصفه علیه این 4 مامور سابق پلیس آمده است: متهمان جورج فلوید را دیدند که روی زمین دراز کشیده و نیاز آشکار و مبرمی به مراقبت و کمک پزشکی داشته ولی عامدانه از کمک به فلوید خودداری کرده اند.

تصاویر ویدئویی نشان داده است که چاوین مامور سفیدپوست با سابقه پلیس در روز 25 می 2020 پس از آنکه دستان جورج فلوید را بسته، با زانوی خود به مدت 9 دقیقه روی گردن فلوید فشار وارد کرده و این مساله در نهایت منجر به مرگ این شهروند سیاهپوست شده است.

محکومیت چاوین با واکنش های گسترده ای نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان روبرو شده است.چاوین به جرم ارتکاب قتل درجه 2 و قتل درجه 3 و آدمکشی مجموعا با 75 سال زندان روبرو خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها