سازمان جهانی بهداشت:

افراد آسیب‌پذیر را پیش از کودکان واکسینه کنید

سازمان جهانی بهداشت از دولتها خواست تا از واکسیناسیون کودکان در برابر بیماری کووید-19 پیش از تزریق واکسن به افراد مسن و در معرض خطر خودداری کنند.

افراد آسیب‌پذیر را پیش از کودکان واکسینه کنید
کد خبر: 483868
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۱:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سازمان جهانی بهداشت (WHO) به کشورها تاکید کرد که افراد آسیب پذیر و در معرض خطر پیش از کودکان در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (جمعه) از دولتها خواست تا از واکسیناسیون کودکان در برابر بیماری کووید-19 پیش از تزریق واکسن به افراد مسن و در معرض خطر خودداری کنند.

این درخواست سازمان جهانی بهداشت پس از آن مطرح شد که کانادا تزریق واکسن فایزر به کودکان را تایید کرد و سایر کشورهای ثروتمند نیز قرار است این روند را دنبال کنند.

کیت اوبراین مدیر ایمن سازی و واکسیناسیون سازمان جهانی بهداشت گفت: لازم است اولویت بندی تزریق واکسن به گونه ای باشد که گروه های بیشتر آسیب پذیر در تمامی کشورها پیش از آغاز واکسیسناسیون گروه های کم خطر در برابر بیماری کووید-19 مصون شوند.

کانادا تزریق واکسن کروناویروس فایزر را برای کودکان 12 سال و بالاتر تایید کرده و اولین کشوری است که دست به این اقدام زده است. همچنین به گفته مقامات کانادایی قرار است بزودی انگلیس و اتحادیه اروپا تزریق واکسن برای کودکان را تایید کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیکال اکسپرس، گزارشها حاکی از آن است که ایالات متحده نیز قرار است به زودی مجوز تزریق واکسن فایزر برای کودکان 12 تا 15 ساله را صادر کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها