روغن و شکر در بازار آزاد فراوان است /رسید جایگزین چک شده است

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: روغن و شکر با قیمت های بازار آزاد به هر میزانی که نیاز باشد وجود دارد ولی دسترسی به آنها با قیمت های مصوب دشوار است.

روغن و شکر در بازار آزاد فراوان است /رسید جایگزین چک شده است
کد خبر: 483959
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۳:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسمعلی حسنی با بیان اینکه وضعیت توزیع روغن در بنکداری های نسبت به ماه های قبل تغییری نکرده است، گفت: همچنان روغن در بازار 50 درصد بالاتر از نرخ مصرف کننده خرید و فروش می شود و با نقص در توزیع روغن با قیمت های مصوب در بازار مواجه هستیم.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: همچنین روغن با قیمت آزاد به هر میزانی که نیاز باشد وجود دارد ولی روغن با قیمت های مصوب به سختی پیدا می شود.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی در ادامه به وضعیت شکر در بازار اشاره کرد و گفت: شکر نیز همچنان در بازار 5نرخی باقی مانده است که قیمت مصوب آن برای واحدهای تولیدی 6650 تومان، برای مصرف کنند 8700 تومان، برای واحدهای بنکداری 11 هزارو500 تومان، آزاد بنکداری ها 13 هزارو500 تومان و آزاد مصرف کننده 15 هزارتومان است. البته اولویت تامین شکر تنظیم بازاری با فروشگاه های زنجیره ای است.

به گفته وی شکر با قیمت های آزاد به هر میزانی که نیاز باشد وجود دارد ولی تامین آن با قیمت تنظیم بازاری دشوار است.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی در پایان با بیان اینکه برخی کسبه برای خرید و فروش کالا رسید را جایگزین چک کرده اند، گفت:به دلیل عدم آگاهی از قانون جدید چک ونحوه ثبت آن، عدم شفافیت و فرار مالیاتی، برخی از کسبه در خرید و فروش کالا به جای چک از رسید استفاده می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها