کد خبر: 484029
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۵:۱۶:۱۰
| |

رزم‌حسینی، وزیر صمت:

وزارت صمت در راستای تقویت تولید داخل حرکت می‌کند

وزیر صنعت‌، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه با هدف ایجاد تعادل در بازار در نظر دارد، اقدام به تقویت تولید داخل و عرضه مناسب محصولات در بازار کند.

وزارت صمت در راستای تقویت تولید داخل حرکت می‌کند
کد خبر: 484029
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۵:۱۶:۱۰

اعتمادآنلاین| وزیر صنعت‌، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه با هدف ایجاد تعادل در بازار در نظر دارد، اقدام به تقویت تولید داخل و عرضه مناسب محصولات در بازار کند.

به گزارش ایرنا، «علیرضا رزم حسینی» امروز شنبه در جریان از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی قرچک ورامین افزود: سال گذشته سال بسیار خوبی در موضوع تولید داخل بود و امسال نیز در جهت افزایش تولید گام های عملی برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید خود از شرکت تولیدکننده پارچه رو مبلی گفت: اکنون 137 کارخانه در سراسر کشور به تولید این محصول اشتغال دارند و نیاز داخل را تقریبا به طور کامل رفع می کنند.

رزم حسینی با بیان اینکه این کارخانه با 800 نیرو در سه شیفت کاری در حال فعالیت است،‌ افزود: در طرح توسعه ای با سرمایه گذاری یکهزار و 500 میلیارد تومان، برای حدود یکهزار نفر دیگر اشتغالزایی خواهد کرد.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت تاکید کرد: نیاز پارچه رومبلی و سایر انواع پارچه ها در کشور از محل تولیدات داخلی قابل تامین است.

به گزارش ایرنا، وزیر صنعت در جریان بازدید از شهرک صنعتی پیشوا، شهرک صنعتی قرچک و شهرک صنعتی استان تهران از نزدیک وضعیت برخی واحدهای صنعتی را بررسی کرد و برای فعال سازی و حل مشکلات واحدهای تولیدی قول مساعد داد.

رزم حسینی همچنین پس از افتتاح برخی واحدهای صنعتی در گفت و گو با مدیران، کارکنان و دست اندرکاران این واحدها در جریان مهم‌ترین مسائل و ظرفیت‌های آن قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها