مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی:

زمان‌بر بودن راستی‌آزمایی از نظر ایران کاملا منطقی است

سخنگوی کمیسیون انرژی گفت: باید راستی آزمایی لغو تحریم انجام شود، مجموعه دولت 3 وزیر نفت، وزیر راه و بانک مرکزی را مامور راستی آزمایی کرده که آن را انجام دهند. زمان‌بر بودن راستی‌آزمایی از نظر ایران کاملا منطقی است.

زمان‌بر بودن راستی‌آزمایی از نظر ایران کاملا منطقی است
کد خبر: 484050
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۷:۰۰:۵۸

اعتمادآنلاین| مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی در همایش «وین نان نمی شود» که بعداز ظهر امروز در تالار بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا برگزار شد، با بیان اینکه چاه وین آب ندارد، گفت: آنچه که ما انتقاد داریم به دولت آقای روحانی مربوط به رویکرد است زیرا تدبیری که در 8 سال انجام شد در همه مسائل به بن بست خورد. چرا که در اوج رکورد گفتند از سختی ها عبور کردیم در بیماریکروناهم گفتند عبور کردیم اما با افزایش تلفات مواجه بودیم همچنین در ابتدای دولت ازرفع تحریمسخن گفتند که اکنون هم در 100 روز آخر با آن روبرو هستیم.

به گزارش فارس، وی افزود: آنچه مجلس شورای اسلامی تاکید دارد رفع و لغو تحریم‌ها است که اگر منجر به شرایط مطلوب اقتصادی نشود مردود است زیرا باید در معیشت مردم خود را نشان دهد چرا که بعد از تحریم ها مذاکره انجام می شود زیرا اگر برد بردی هم بوده آنها قبلا برده اند چراکه تاسیسات برخی از هسته ای جمع آوری شد.

تصریح کرد: جریان حاکم بر دولت امروز بسیار پائین است محبوبیت شخص رئیس جمهور زیر 10 درصد است زیرا اگر کارنامه دولت را نگاه کنیم شاهد ضعف و مشکلات خواهیم بود زیرا عملکرد دولت 3 نوع بوده که نخواستند، ندانستند و نتوانستند است.

وی ادامه داد: ما می‌گوییم دستاوردهای ایران را نباید برای یک چک یک میلیونی هزینه کنیم. اینکه تعلیق 120 روزه یا 180 روزه تحریم‌ها مورد قبول نیست.

شریعتی اضافه کرد: پامپئو وزیر خارجه آمریکا گفته است 70 میلیارد دلار به ایران خسارت زده ایم زیرا هر روز 100 میلیارد دلار خسارت به ایران در عدم اجرایبرجاموارد می شود که در 6 سال حدود 200 میلیارد دلار می شود که این باید مطالبه شود.

وی ادامه داد: باید راستی آزمایی لغو تحریم انجام شود، مجموعه دولت 3 وزیر نفت،وزیر راهوبانک مرکزیرا مامور راستی آزمایی کرده کهآن راانجام دهند از طرفی بانک مرکزی انواع تحریم ها را دارد چگونه می خواهد با سایر کشورها همکاری کند و راستی آزمایی را انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون انرژی گفت: زمان بر بودن راستی آزمایی از نظر ایران کاملا منطقی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها