کد خبر: 484066
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۲۰:۳۹:۰۰
| |

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

شرایط در تابستان برای صنعت برق بسیار دشوار است

بهمن داراب زاده،  مدیر عامل شرکت  برق منطقه‌ای گیلان،  با اشاره به اینکه شرایط در تابستان امسال برای صنعت برق بسیار  دشوار است، گفت: مهم‌ترین اولویت، مدیریت استفاده بهینه از انرژی برق و ظرفیت‌ها برای زمان پیک  مصرف و گذر از خاموشی برق است.

شرایط در تابستان برای صنعت برق بسیار دشوار است
کد خبر: 484066
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۲۰:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| بهمن داراب زاده، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، با اشاره به اینکه شرایط در تابستان امسال برای صنعت برق بسیار دشوار است، گفت: مهم‌ترین اولویت، مدیریت استفاده بهینه از انرژی برق و ظرفیت‌ها برای زمان پیک مصرف و گذر از خاموشی برق است.

او با اشاره به اینکه با توجه به شرایط پیش رو و گرمای شدید هوا در ماه‌های مرداد و شهریور و کاهش تولید نسبت به پارسال و تراز منفی تولید و مصرف برق در امسال، افزود: مهم‌ترین اولویت شرکت مدیریت استفاده بهینه از انرژی برق و استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها برای عبور موفق از پیک بار مصرف در امسال است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، با بیان اینکه شرایط در تابستان پیش رو نه تنها سخت نبوده بلکه بسیار سخت است، گفت: تداوم فعالیت‌های اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و لزوم برنامه ریزی‌های مناسب در راستای اجرای برنامه‌های پاسخگویی بار باید در دستور کار قرار گیرد.

داراب زاده افزود: باید شناسایی و برخورد با مراکز غیرمجاز رمز ارز بیش از پیش مورد توجه دستگاه های ذی ربط قرار گیرد، تا همه افراد بتوانند از این انرژی به ویژه هنگام فصل گرم سال بهره ببرند.

او با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مانور داخلی شرکت برق منطقه‌ای گیلان، تصریح کرد: در راستای مدیریت مصرف برق نشستی با استاندار گیلان در خصوص تغییر کار ساعات ادارات و همکاری صنایع برای تامین انرژی برق برگزار شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها