کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه:

اوضاع قدس شرقی نگران کننده است

در بیانیه نمایندگان کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه آمده است: اعضای کمیته چهارجانبه نگرانی عمیق خود را نسبت به خشونت‌های روزانه در قدس شرقی به ویژه درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نیروهای امنیتی اسرائیل در حرم بیت المقدس ابراز کردند.

اوضاع قدس شرقی نگران کننده است
کد خبر: 484131
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۰۸:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایندگان کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه در بیانیه‌ای مشترک نگرانی عمیق خود را نسبت به خشونت‌ها در قدس شرقی ابراز کرده و از مسئولان رژیم صهیونیستی خواستند تا تنش را بیشتر نکنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در این بیانیه آمده است: اعضای کمیته چهارجانبه نگرانی عمیق خود را نسبت به خشونت‌های روزانه در قدس شرقی به ویژه درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نیروهای امنیتی اسرائیل در حرم بیت المقدس ابراز کردند.

فرستادگان ویژه در قبال اظهارات تحریک آمیز برخی از سیاستمداران، شلیک موشک از غزه به اراضی اشغالی، حملات تندروها به مزارع فلسطینی‌ها در کرانه باختری و نیز احتمال بیرون کردن خانواده فلسطینی از منازلشان در محله الشیخ جراح در قدس شرقی ابراز نگرانی کردند.

آنها افزودند: ما از مسئولان اسرائیلی می‌خواهیم تا خویشتندار بوده و از اقداماتی که تهدیدی برای وخامت بیشتر اوضاع در ماه مبارک رمضان ایجاد می‌کند دست بردارند و تمامی طرف‌ها را به احترام به اوضاع کنونی اماکن مقدس فرا می‌خوانیم.

در این بیانیه آمده است که دو طرف مسئول رویارویی با تندروها هستند و در این راستا کمیته چهارجانبه مجدداً بر پایبندی خود برای تحقق راهکار تشکیل دو کشور از طریق مذاکرات تاکید می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها