سازمان همکاری اسلامی درباره قدس نشست فوق‌العاده‌ برگزار می‌کند

وزیر خارجه فلسطین گفت: بنا به درخواست محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای کمک از نهادهای منطقه‌ای و بین المللی جهت مطرح کردن پرونده قدس و تجاوزات عمدی اسرائیل روز دوشنبه اتحادیه عرب نشستی را در سطح نمایندگان و سه‌شنبه نیز سازمان همکاری اسلامی نشست فوق العاده‌ای را در سطح نمایندگان برگزار خواهد کرد.

سازمان همکاری اسلامی درباره قدس نشست فوق‌العاده‌ برگزار می‌کند
کد خبر: 484165
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۰۹:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه فلسطین اعلام کرد سازمان همکاری اسلامی سه‌شنبه نشست فوق العاده‌ای درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت فلسطین الآن، ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین گفت: بنا به درخواست محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای کمک از نهادهای منطقه‌ای و بین المللی جهت مطرح کردن پرونده قدس و تجاوزات عمدی اسرائیل روز دوشنبه اتحادیه عرب نشستی را در سطح نمایندگان و سه‌شنبه نیز سازمان همکاری اسلامی نشست فوق العاده‌ای را در سطح نمایندگان برگزار خواهد کرد.

شبکه الجزیره نیز اعلام کرد که فلسطین با مشورت اردن و قطر خواهان برگزاری نشست اتحادیه عرب در سطح وزرا به جای نمایندگان در روز سه‌شنبه شد.

المالکی گفت: درحال حاضر مشغول تهیه بیانیه سیاسی برای ارائه در این نشست‌ها و تدوین آن توسط اعضا هستیم. همچنین برای درخواست از شورای حقوق بشر و شورای امنیت جهت برگزاری نشست فوق العاده در این راستا تلاش می‌کنیم.

وی گفت: هدف از این نشست‌ها بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهروندان و اماکن مقدس و نقض‌ها علیه مسجد الاقصی است.

نیروهای رژیم صهیونیستی جمعه به مسجد الاقصی یورش بردند و درگیری‌های شدیدی بین نمازگزاران و نیروهای رژیم صهیونیستی رخ داد که به زخمی شدن حدود 205 فلسطینی منجر شد. طی روزهای اخیر شهر قدس صحنه درگیری‌ها میان نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان با فلسطینی‌ها بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها