گردان‌های قسّام خطاب به ساکنان قدس: خلف وعده نمی‌کنیم

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عز الدین قسام، شاخه نظامی حماس در توئیتی به پایداری مردم فلسطین در قدس و الاقصی درود فرستاد و عنوان داشت که محمد الضیف، فرمانده قسام به مردم در قدس و الاقصی وعده داده و او خلف وعده نخواهد کرد.

گردان‌های قسّام خطاب به ساکنان قدس: خلف وعده نمی‌کنیم
کد خبر: 484194
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۰:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در توئیتی نوشت: فرمانده ستاد گردان‌های قسام به دعوه خود به مردم قدس عمل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عز الدین قسام، شاخه نظامی حماس در توئیتی به پایداری مردم فلسطین در قدس و الاقصی درود فرستاد.

وی عنوان داشت که محمد الضیف، فرمانده قسام به مردم در قدس و الاقصی وعده داده و او خلف وعده نخواهد کرد.

محمد الضیف سه شنبه گذشته آخرین هشدار را به اشغالگر اسرائیلی و شهرک‌نشین‌ها در سایه تجاوزات مداوم به ساکنان محله الشیخ جراح در قدس اشغالی داد.

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام از الضیف نقل کرد که فرماندهی مقاومت و گردان‌های قسام از نزدیک آنچه که رخ می‌دهد، زیر نظر دارد.

ابوعبیده خاطرنشان کرد: فرمانده گردان‌های عزالدین قسام آخرین هشدار آشکار را به اشغالگران و غاصبان داد که اگر فوراً از تجاوز و تعدی به مردم ما در محله الشیخ جراح دست برندارند، ما بی تفاوت نخواهیم ماند و دشمن بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها