سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان:

مسئولان ورزشگاه فولاد توانایی کار ندارند، تشریف ببرند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این‌که اگر در زمین چمن ورزشگاه‌مان گازوئیل هم ریخته بودند، به این صورت نامناسب نمی‌شد، گفت: برای دومین بار است که این اتفاق برای این زمین چمن می‌افتد و باید بررسی شود که علت چیست و اگر آقایان توانایی کارکردن ندارند، تشریف ببرند.

مسئولان ورزشگاه فولاد توانایی کار ندارند، تشریف ببرند
کد خبر: 484211
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۰:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید آذری در خصوص وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه شهدای فولاد، اظهارکرد: تا 10 روز پیش این زمین چمن به اصطلاح شبیه مخمل بود و تمام عکس‌های آن نیز موجود است. ما این زمین چمن را به صورت کامل تعمیر کرده بودیم و انتظار ما این بود که آقایان به بهترین نحو از زمین چمن نگه‌داری کنند اما حالا آقای ارزانی‌پور مدیر استادیوم و آقای صادق‌جولا، معاونت پشتیبانی باشگاه باید پاسخگوی این موضوع باشند و همین امروز نیز جلسه‌ای در این زمینه خواهیم داشت و این نفرات باید پاسخگو باشند که چطور ممکن است، زمین چمنی که تقریبا تا 10روز پیش در شرایط خوبی بود، به چنین وضعیتی دچار شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: من زمانی که در عربستان بودم نیز پیگیر وضعیت زمین چمن بودم اما چطور می‌شود که پیش از بازی فولاد با گل گهر وضعیت زمین چمن به این صورت می‌شود؟ این آقایان باید پاسخگو باشند. البته کیفیت زمین مشکلی نداشت اما تغییر رنگ داده بود و این موضوع در شان باشگاه فولاد خوزستان نیست. من باید این موضوع را بررسی کنم و ببینیم آیا این موضوع تعمدی بوده است یا خیر؟ زیرا برای دومین بار است که این اتفاق برای این زمین چمن می‌افتد و باید بررسی شود که علت چیست و اگر آقایان توانایی کارکردن ندارند، تشریف ببرند.

مدیرعامل باشگاه فولاد عنوان کرد: به هر حال در بحث مدیریت باشگاه تمام مسئولیت‌ها تعریف شده و حدود اختیارات نیز مشخص است. من توضیحی در این زمینه از افراد مرتبط خواستم که عنوان کردند، پیمانکاری که قبلا کار می‌کرده، قراردادش تمام شده و تمدید نشده بود اما این توضیحات صورت مسئله پاک کردن است. جالب است که این آقایان سال‌ها است که در این‌جا کار می‌کنند و نمی‌توانند بگویند که ما در جریان نبودیم.

وی ادامه داد: من هر روز صبح که می‌خواهم به محل کارم بروم، ابتدا پروژه‌های عمرانی باشگاه را رصد می‌کنم و بعد هم بازدیدی از چمن‌های ورزشگاه خواهم داشت و چک لیست دارم اما چطور می شود که این آقایان در این چند روز از دفتر خود خارج نشده‌اند تا وضعیت زمین چمن را ببینند! به نظرم تعمدی بوده است و باید شدیدا با عوامل آن برخورد شود. در واقع آقایان طی 10 روز وضعیت خوب زمین چمن ورزشگاه شهدای فولاد را به این وضعیت دچار کردند و باید پاسخگو باشند و با عوامل آن نیز شدیدا برخورد می‌شود. اگر در این زمین گازوئیل هم ریخته بودند، به این صورت نمی شد. برای خود ما هم جای سوال و تعجب است که چرا طی 10 روز وضعیت زمین چمن به این صورت شده است.

تصاویر زیر مربوط به نظارت و رسیدگی شخص مدیریت باشگاه فولاد بر وضعیت زمین چمن‌های این باشگاه است، در حالی که گویا در غیاب آذری و حضور او در عربستان برای بازی‌های فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، در نگه‌داری زمین چمن ورزشگاه شهدای فولاد اتفاقاتی رخ داده است که با گله‌مندی آذری نیز همراه بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها