کد خبر: 484217
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۱:۰۱:۰۰
| |

بهمن نصیری، ملی‌پوش رویینگ:

فشردگی مسابقات گزینشی فشار زیادی به قایقرانان وارد کرد

ملی‌پوش رویینگ ایران گفت: فشردگی مسابقات گزینشی المپیک در ژاپن فشار زیادی را به ورزشکاران وارد کرد و تا حدودی بر عملکرد ما تاثیر گذاشت.

فشردگی مسابقات گزینشی فشار زیادی به قایقرانان وارد کرد
کد خبر: 484217
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۱:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مسابقات رویینگ گزینشی المپیک روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در ژاپن برگزار شد و نمایندگان ایران در 2 بخش روئینگ تک نفره و دونفره به مصاف حریفان رفتند.

به گزارش ایرنا، در رویینگ دونفره قایق ایران متشکل از کیما زارعی و زینب نوروزی سوم شد و در تک نفره زنان نازنین ملایی عنوان نایب قهرمانی رسید. بهمن نصیری نیز در روئینگ تک نفره مردان دوم شد تا ایران یک سهمیه در این رشته داشته باشد.

با توجه به کسب 2 عنوان نایب قهرمانی و اختصاص یک سهمیه فدراسیون و کمیته فنی برای اعزام قایقران المپیکی از بین نصیری و ملایی تصمیم خواهد گرفت.

«بهمن نصیری» با اشاره به مسابقات کسب سهمیه توکیو اظهار داشت: قرار بود مسابقات از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز و تا روز جمعه ادامه پیدا کند اما متاسفانه طوفان و باد روز نخست این رقابت را به تعویق انداخت و مسوولان برگزار کننده آن را به صورت فشرده و طی 2 روز برگزار کردند. برگزاری فشرده این مسابقات فشار زیادی را به قایقرانان تحمیل کرد و حتی بر عملکرد آنان نیز تاثیر گذاشت. با کمک کادر فنی ذخیره انرژی انجام دادم تا در مرحله مقدماتی بتوانیم با عملکرد خوب راهی نیمه نهایی شوم.

وی ادامه داد: رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی و مقدماتی بسیار سخت‌تر از فینال بود و تلاش کردم تا خود را به فینال مسابقات برسانم. در فینال رقیبم از ژاپن بود که تا ثانیه‌های پایانی با او رقابت داشتم و حتی جلوتر از او بودم اما در چند متر پایانی توانست زودتر از من به خط پایان برسد. رقابت سختی بود و توانستم در کنار «نازنین ملایی» سهمیه ایران را قطعی کنم.

این ملی‌پوش قایقرانی گفت: همه برای کسب سهمیه آمده بودند و این رقابت برای من نیز یک تجربه گرانبها به شمار می‌رود. چندین سال است برای آن برنامه‌ریزی کرده بودم و خدا را شکر که موفق شدم. رقابت من با حریف ژاپنی تعجب وی را برانگیخت و در پایان به من بابت چنین رقابتی تبریک گفت. این تازه اول راه است و باید تلاش کنم تا بتوانم در راه المپیک موفق باشم.

نصیری خاطر نشان کرد: هنوز سهمیه من قطعی نیست و بین من و «نازنین ملایی» یک نفر راهی توکیو خواهد شد و کادر فنی و کمیته فدراسیون در این خصوص تصمیم می‌گیرد که چه کسی مسافر توکیو شود. البته من تلاش خود را خواهم کرد تا رکوردم را در تمرینات ارتقا دهم. برای سربلندی ایران اسلامی تلاش خواهیم کرد و خانم ملایی نیز در این مسیر گام برمی‌دارد. بدون شک هر کدام از ما دو نفر اعزام شویم نهایت تلاش را برای حضور در جمع برترین‌ها خواهیم داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها