کد خبر: 484248
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۱:۳۲:۰۰
| |

مولوی هیبت الله آخوندزاده، رهبر طالبان:

واشنگتن توافقنامه دوحه را نقض کرده است

رهبر طالبان در پیام تبریک به مناسبت عید سعید فطر گفت: ما عقب نشینی نیروهای آمریکایی و سایر کشورهای خارجی را گام خوبی می دانیم ... اما ایالات متحده مرتکب یک تخلف دیگر شد ، که تمدید تاریخ خروج نیروها از ماه مه تا سپتامبر است.

واشنگتن توافقنامه دوحه را نقض کرده است
کد خبر: 484248
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۱:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مولوی هیبت الله آخوندزاده، رهبر طالبان عقب انداختن تاریخ عزیمت نیروهای آمریکایی از افغانستان از ماه مه به سپتامبر را "نقض توافق نامه دوحه" دانست و به واشنگتن نسبت به پافشاری در نقض توافق هشدار داد.

به گزارش ایسنا به قنل از اسپوتنیک، رهبر طالبان در پیام تبریک به مناسبت عید سعید فطر گفت: "ما عقب نشینی نیروهای آمریکایی و سایر کشورهای خارجی را گام خوبی می دانیم ... اما ایالات متحده مرتکب یک تخلف دیگر شد ، که تمدید تاریخ خروج نیروها از ماه مه تا سپتامبر است. "

وی افزود: برخلاف تعهدات ، زندانیان باقیمانده که قرار بود پس از سه ماه از آغاز مذاکرات آزاد شوند ، هنوز آزاد نشده‌اند و اسامی مقامات در طالبان هنوز از لیست‌های تحریم‌ها برداشته نشده است .

رهبر طالبان تاکید کرد: اگر ایالات متحده بار دیگر به تعهدات خود عمل نکند ، جهانیان شاهد باشد و واشنگتن را برای همه پیامدها پاسخگو بدانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها