کد خبر: 484337
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۳:۲۶:۲۸
| |

زهره سادات لاجوردی، نماینده مجلس:

وعده برداشته شدن تحریم‌ها کارکرد انتخاباتی دارد / دشمن با شیوه‌های جدید دیپلماسی، ایران را وادار به تسلیم می‌کند

یک نماینده مجلس گفت: در عین حال که برداشته شدن واقعی تحریم‌ها قطعا مطلوب است اما با توجه به سابقه بدعهدی طرف مقابل و عمل نکردن به تعهدات برجامی به نظر می رسد بیش از آنکه وعده برداشته شدن تحریم‌ها واقعی باشد کارکرد انتخاباتی دارد.

وعده برداشته شدن تحریم‌ها کارکرد انتخاباتی دارد / دشمن با شیوه‌های جدید دیپلماسی، ایران را وادار به تسلیم می‌کند
کد خبر: 484337
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۳:۲۶:۲۸

اعتمادآنلاین| یک نماینده مجلس گفت: دشمنی که در عرصه میدان نتوانسته منافع غرب را تامین کند و شکست خورده سعی دارد با شیوه‌های جدید دیپلماسی، ایران را وادار به تسلیم کند.

به گزارش ایلنا، زهره سادات لاجوردی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 19 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، علیرغم بیان سیاست قطعی کشور توسط رهبر معظم انقلاب در قبال مسئله مذاکره که باید همه تحریم ها لغو شود و سپس راستی آزمایی صورت گیرد، این روزها شاهد این هستیم که در مذاکرات وین آمریکایی ها در کنار شروط برجامی به دنبال تحقق شروطی از جنس خلع سلاح انصارالله یمن و پایان جنگ یمن می باشند و در چنین شرایطی یکباره صوت آقای ظریف با تکیه بر مسائل منطقه ای منتشر می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنی که در عرصه میدان نتوانسته منافع غرب را تامین کند و شکست خورده سعی دارد با شیوه‌های جدید دیپلماسی، ایران را وادار به تسلیم کند. جای بسی تاسف است که شخصی در مسند وزارت خارجه نشسته که به جای اینکه دیپلماسی و میدان را دو قلب برای تحقق منافع کشور بداند سعی در دو قطبی‌سازی جامعه برای تامین منافع انتخاباتی خود دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: در عین حال که برداشته شدن واقعی تحریم ها قطعا مطلوب است اما با توجه به سابقه بدعهدی طرف مقابل و عمل نکردن به تعهدات برجامی به نظر می رسد بیش از آنکه وعده برداشته شدن تحریم ها واقعی باشد کارکرد انتخاباتی دارد البته قرائن دیگری هم موید این موضوع است مبنی بر اینکه دولت در روزهای پایانی در پی کسب اعتبار از دست رفته خود می باشد.

لاجوردی تصریح کرد: حاج قاسم عزیز تمام توانش را به کار گرفت و لحظه ای آرام و قرار نداشت تا اقتدار و امنیت این کشور حفظ شود، امروز برای پاسداری از خون شهید سلیمانی و اجرای دستورات صریح رهبر معظم انقلاب، مجلس انقلابی باید جریان مذاکرات وین را دقیق رصد کند تا آنچه رقم می خورد به نفع مردم و کشور باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها