کد خبر: 484338
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۳:۲۷:۰۰
| |

ساکنان محله شیخ جراح رهبر لیست متحد عربی را راه ندادند

کمیته محله الشیخ جراح در قدس اشغالی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، منصور عباس، رهبر فهرست متحد عربی و یکی از نمایندگان کنست (پارلمان سرائیل) که قصد داشت به محله الشیخ جراح سفر کند با مخالفت کمیته شیخ جراح به دلیل مواضع ضد ملی‌گرایی و خصمانه و همپیمانی با حزب راست افراطی اسرائیل وی روبرو شد.

ساکنان محله شیخ جراح رهبر لیست متحد عربی را راه ندادند
کد خبر: 484338
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۳:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| کمیته محله «الشیخ جراح» در قدس اشغالی با استقبال از یکی از نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به دلیل «اتحاد و همپیمانی با حزب راست افراطی صهیونیستی» مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت عربی 21، کمیته محله «الشیخ جراح» در قدس اشغالی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، منصور عباس، رهبر "فهرست متحد عربی" و یکی از نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) که قصد داشت به محله «الشیخ جراح» سفر کند با مخالفت کمیته شیخ جراح به دلیل مواضع ضد ملی‌گرایی و خصمانه و همپیمانی با حزب راست افراطی اسرائیل وی روبرو شد.

پیشتر وی در مصاحبه‌ای با رسانه‌های عبری زبان عملیات شهادت طلبانه در ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس را محکوم و سربازان اسرائیلی کشته شده را "بی گناه" توصیف کرده بود!

وی گفته بود: "من از تروریسم حمایت نمی‌کنم و همه آنچه در رابطه با بازدید من از خرابکاران در زندان گفته شده، نادرست است‌."

منظور وی اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر بود.

محله الشیخ جراح روزانه شاهد فعالیت‌های اعتراض آمیز علیه تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای بیرون راندن ساکنان فلسطینی این منطقه است.

نیروهای رژیم صهیونیستی تمامی فعالیت‌های اعتراض آمیز را سرکوب و شرکت کنندگان در این اعتراضات را بازداشت می‌کنند و همچنین به منازل فلسطینیان در این منطقه یورش برده و منازل آنها را تخریب می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها