کد خبر: 484388
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۴:۴۷:۵۷
| |

حسن شجاعی، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ اعلام کرد:

طرح نمایندگان مجلس برای انتقال مسئولیت مذاکرات هسته‌ای

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: طرحی را آماده کرده‌ایم که مسئولیت مذاکرات هسته‌ای و پرونده هسته‌ای از وزارت امور خارجه به شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن مانند سال‌های 82 تا 84 منتقل شود.

طرح نمایندگان مجلس برای انتقال مسئولیت مذاکرات هسته‌ای
کد خبر: 484388
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۴:۴۷:۵۷

اعتمادآنلاین| نایب رئیس کمیسیون اصل 90 از طرح نمایندگان مجلس برای انتقال مسئولیت مذاکرات هسته‌ای از وزرات خارجه به شورای عالی امنیت ملی خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی را آماده کرده‌ایم که مسئولیت مذاکرات هسته‌ای و پرونده هسته‌ای از وزارت امور خارجه به شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن مانند سال‌های 82 تا 84 منتقل شود.

وی ادامه داد: به نظر ما آن سیاست، سیاست بهتری بود و شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن می‌توانند مجری بهتری برای سیاست‌های قطعی نظام در مقایسه با آقای ظریف و وزارت امور خارجه باشند.

حجت الاسلام شجاعی با بیان اینکه محتوای صوتی یاد شده از سوی دشمنان ایران منتشر شده است، اظهار کرد: انتشار این صوت را محکوم می‌کنیم و هر کسی هم مسئول آن است، باید مجازات شود. مسلماً کسی که مسئولیت مذاکرات هسته‌ای و پرونده هسته‌ای ارائه داده باید باور قلبی و کارشناسی به سیاست‌های قطعی نظام داشته باشد، ولی اگر کسی حتی از نگاه کارشناسی هم این سیاست‌ها را باور نداشته باشد، نقش درستی را نمی‌تواند در جهت تحقق اهداف نظام و تأمین منافع مردم ایفا کند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آقای ظریف همچنان بر روی دیدگاه‌های خودشان هستد، صلاحیت مسئولیت مذاکرات هسته‌ای را ندارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها