کد خبر: 484394
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۴:۵۸:۰۰
| |

گزارش واشنگتن فری بیکن از نشست وین:

ایران در حال فشار آوردن به دولت بایدن برای لغو تمام تحریم های ترامپ است

یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به  فری بیکن گفت: مذاکرات با ایران در وین با محوریت کاهش تحریم‌ها انجام می‌شود. ایران در حال فشار آوردن به دولت بایدن است تا تقریباً تمام تحریم‌های اعمال شده توسط دولت ترامپ، از جمله تحریم‌هایی را که برنامه هسته‌ای این کشور، بانک‌ها و تجارت نفت را هدف قرار داده است، لغو کند.

ایران در حال فشار آوردن به دولت بایدن برای لغو تمام تحریم های ترامپ است
کد خبر: 484394
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۴:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| واشنگتن فری بیکن در تحلیلی به نشست‌های وین برای احیای برجام پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن فری بیکن، یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به فری بیکن گفت: مذاکرات با ایران در وین با محوریت کاهش تحریم‌ها انجام می‌شود. ایران در حال فشار آوردن به دولت بایدن است تا تقریباً تمام تحریم‌های اعمال شده توسط دولت ترامپ، از جمله تحریم‌هایی را که برنامه هسته‌ای این کشور، بانک‌ها و تجارت نفت را هدف قرار داده است، لغو کند.

دولت بایدن می‌گوید که مایل است همه تحریم‌های لازم برای بازگشت کامل به توافق هسته‌ای را که به عنوان برنامه جامع اقدام مشترک معروف است لغو کند.


یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: "ایالات متحده آمادگی لازم را برای لغو تحریم‌های لازم برای پیروی از برجام را تنها در صورتی دارد که ایران برنامه هسته‌ای خود را به وضعیت موجود در برجام از جمله سطح و مقیاس فعالیت‌های غنی سازی اورانیوم برگرداند.

برداشته شدن تحریم‌ها به‌طور گسترده روی میز قرار دارد و آمریکا می‌خواهد مسائل و گزینه‌های متقابل برای رفع تحریم‌ها را بررسی کند. پیشرفت‌هایی کسب شده است. مذاکرات با سرعتی مناسب ادامه می‌یابد تا اهمیت مسائل مورد گفت‌وگو بررسی شود.تحریم‌ها نقطه اصلی در مذاکرات بوده‌اند زیرا ایران تلاش می‌کند آمریکا تحریم‌ها را لغو کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها