کد خبر: 484407
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۵:۲۹:۰۰
| |

فدراسیون بوکس آسیا: ایران به دنبال بهتر شدن است

فدراسیون بوکس آسیا نسبت به برگزاری اردوی مشترک تیم ‌ملی ایران با ازبکستان در یانگی‌آباد، واکنش نشان داد.

فدراسیون بوکس آسیا: ایران به دنبال بهتر شدن است
کد خبر: 484407
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۵:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم‌ ملی بوکس ایران در راستای آماده سازی خود برای مسابقات قهرمانی آسیا 2021 دبی، برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ازبکستان در این کشور حضور دارد که فدراسیون بوکس آسیا (ASBC) نسبت به این اقدام تیم ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون آسیا در گزارش خود نوشت: کمپ تیم ملی ازبکستان در منطقه کوهستانی یانگی‌آباد واقع شده است ک شرایط جوی این منطقه برای بالا بردن آمادگی‌جسمی بوکسورها بسیار مناسب است. در سال‌های قبل نیز کشورهایی چون کوبا، انگلیس، قراقستان و مجارستان نیز برای برگزاری اردوی مشترک با تیم قدرتمند ازبکستان، در این کمپ حاضر شده‌اند.

تیم ملی ایران هم‌ که در سال 2019 با کسب یک مدال برنز رتبه 19 جدول مسابقات قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داده است، اکنون تصمیم دارد با برگزاری اردوی مشترک با ازبکستان عملکرد خود در این مسابقات را بهبود ببخشد. تیم‌ ملی ایران دنبال بهتر شدن است و در این‌کسیر ‌اردوی‌ مشترکی با روسیه نیز داشت.

علیرضا استکی که خود یک بوکسور فوق سنگین وزن بود در حال حاضر سرمربی تیم ملی ایران است. غلامرضا کریمی، همایون امیری و محمود نهتانی نیر مربیان بوکسورهای ایران هستند. امیری که خود در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا 1999 تاشکند مدال برنز گرفته بود، اکنون اینبار به عنوان مربی تیم ملی ایران به ازبکستان بازگشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها