کد خبر: 484441
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۲۱:۳۶:۰۰
| |

این‌بار کامیابی‌نیا و حسینی به پای هم پیچیدند

باز تونل و باز هم درگیری در نقش جهان اصفهان

هافبک‌های پرسپولیس و سپاهان در پایان دیدار صحنه های عجیبی در زمین نقش جهان شکل دادند که تا تونل ورزشگاه نیز کشیده شد.

باز تونل و باز هم درگیری در نقش جهان اصفهان
کد خبر: 484441
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۲۱:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| کمال کامیابی نیا که در این بازی موفق شد پاس گل تیمش را برای عیسی آل کثیر شکل دهد، در پایان بازی برابر این تیم با محمدرضا حسینی درگیری لفظی پیدا کرد که ادامه این موضوع صحنه های زشتی را در استادیوم نقش جهان اصفهان شکل داد.

به گزارش ورزش سه، در زمانی که بازیکنان دو تیم در حال خروج از زمین و حضور در رختکن بعد از این بازی پربرخورد بودند، کامیابی نیا و حسینی که بازی فیزیکی را در این جدال دنبال کرده بودند، با یکدیگر بحث داشتند و در زمان حضور در تونل نیز این برخورد با شدت بیشتری از سوی بازیکنان دو تیم دنبال شد و پای دیگر بازیکنان نیز به وسط کشیده شد.

تا این لحظه مشخص نیست که دلیل درگیری کامیابی نیا و حسینی بر سر چه موضوعی بوده که پای دیگر بازیکنان را نیز به وسط کشیده است.

پیش از این و دو فصل قبل نیز درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم شکل گرفته بود و سروش رفیعی که در پرسپولیس حضور داشت با کی روش استنلی درگیری شدیدی پیدا کرد. سروش البته فصل بعد از آن راهی سپاهان شد و با این مهاجم برزیلی عکس یادگاری گرفت تا مشخص شود اتفاقات آن بازی را فراموش کرده‌اند. با این حال مشخص نیست در این بازی چه جملاتی میان بازیکنان دو تیم رد و بدل شده که دامنه آن به تونل ورزشگاه و درگیری شدید بین آنها ختم شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها