همزمان با هفته هلال احمر و با حضور جهانگیری انجام شد؛

بهره برداری از 5400 خانه هلال و رونمایی از چندین پروژه امدادی

5 هزار و 400 خانه هلال و همچنین چندین پروژه امدادی به ارزش 134 میلیارد تومان در سراسر کشور امروز دوشنبه و همزمان با هفته هلال احمر با حضور و دستور معاون اول رییس جمهور و به صورت ویدیوکنفرانسی افتتاح و رونمایی شد.

بهره برداری از 5400 خانه هلال و رونمایی از چندین پروژه امدادی
کد خبر: 484666
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۲:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| 27 دستگاه خودروی امدادی آمیکو، 11 پایگاه امداد و نجات و دو انبار امدادی، 200 ست تخصصی انفرادی، اورهال دو فروند بالگرد امدادی، 16 دستگاه لیفتراک، پنج دستگاه آمبولانس اهدایی، سه سامانه نرم افزاری امدادی، 150 دستگاه اکسیژن ساز و راه اندازی سیستم ارتباطات رادیویی دیجیتال در 8 استان از جمله طرح ها و پروژه های بودند که در این مراسم با دستور جهانگیری افتتاح و رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، معاون اول رییس جمهور در این مراسم که با همراهی کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شد، از جدیدترین دستاوردها، تجهیزات و اقدامات سازمان امداد و نجات از جمله مهندسی معکوس و ساخت خودرو چند منظوره آبی، خاکی و عملیاتی 8 چرخ، خودرو چند منظوره «آرگو» سیستم احیای باطری دستگاه زنده یاب و خودروهای امدادی آمیکو بازدید کرد.

گروهی از امدادگران سازمان امداد و نجات نیز با انجام عملیات های مختلف از جمله راپل هوایی بخشی از توانایی های خود را برای نجات مصدومان به ویژه در شرایط سخت و بلایای طبیعی و سوانح در طبیعت به نمایش گذاشتند.

پیش از این مراسم جهانگیری با حضور در محل یادمان 490 شهید امدادگر که در راه خدمت در جمعیت هلال احمر جان عزیز خود را فدا کرده اند، به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها