راه اندازی اولین کتابخانه تخصصی کودک در شمال تهران

اولین کتابخانه تخصصی کودک در راستای انجام طرح شهر دوستدار کودک و با هدف ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان، در شمال تهران راه اندازی می‌شود.

راه اندازی اولین کتابخانه تخصصی کودک در شمال تهران
کد خبر: 484732
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۳:۴۹:۰۳

اعتمادآنلاین| سیدعباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: سند برنامه عملیاتی دوستدار کودک در اول اردیبهشت ماه سال جاری از طرف مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در اختیار منطقه یک قرار گرفت که یکی از موارد آن اجرای طرح کتابخانه تخصصی کودک بود.


به گزارش ایسنا، وی افزود: یکی از اقدامات اجرایی این طرح، تجهیز کتابخانه‌ها و هماهنگی با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای پرداختن به حوزه کودک است که در این راستا اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه یک با بررسی های انجام شده در نظر دارد کتابخانه تخصصی کودک را در سرای محله حصار بوعلی راه اندازی کند.


سجادی تصریح کرد: این طرح در راستای تحقق بخشیدن و انجام برنامه های عملیاتی شهر دوستدار کودک با همکاری مدیراداره آموزش های شهروندی و مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک با همکاری معاون شهردار ناحیه یک و ... انجام خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، معاون شهردار منطقه یک گفت: بعد از کارشناسی های صورت گرفته در خصوص کتاب کودک و تجهیزات مورد نیاز مخصوص این کتابخانه، طرح به مرحله اجرا می رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها