کد خبر: 484788
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۴:۵۸:۰۵
| |

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس «ملی» شد

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان بزرگترین موزه جنگ جهان اسلام و مدرن‌ترین و منحصر به فردترین موزه جنگ غرب آسیا به «موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» تغییر نام یافت.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس «ملی» شد
کد خبر: 484788
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۴:۵۸:۰۵

اعتمادآنلاین| در جلسه هیئت امنای موزه مصوب شد تا موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به «موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» تغییر نام یابد؛ بنابراین در جلسه‌ای این مصوبه به تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای رسید و ایشان با تغییر نام موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به «موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» موافقت فرمودند.


به گزارش ایسنا، به نقل روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه دفاع مقدس، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» با ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مـقاومت به نقش سازمان‌های جهانی و کشورهای مختلف در جنگ تحمیلی پرداخته است.

همچنین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با رویکرد بازنمایی ایستادگی ملت‌های جهان در برابر استکبار و استبداد در قالب موزه مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی عبور کرده و از غرب آسیا تا شاخ آفریقا را درون گفتمان مقاومت پیش روی بازدید کنندگان داخلی و خارجی قرار داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها