بایدن: برنامه نشست با پوتین را تغییر نمی‌دهم

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت: من قرار است با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیدار کنم و تاکنون بر اساس اعلام عوامل اطلاعاتی ما سند و مدرکی دال بر دست داشتن روسیه وجود نداشته است.

بایدن: برنامه نشست با پوتین را تغییر نمی‌دهم
کد خبر: 484904
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد، سند و مدرکی دال بر دست داشتن روسیه در حمله باج افزاری چند روز پیش به یک شرکت آمریکایی اداره کننده خط لوله‌های انتقال سوخت موسوم به شرکت کولونیال پایپلاین وجود نداشته و او برنامه‌اش برای دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را تغییر نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت: من قرار است با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیدار کنم و تا کنون بر اساس اعلام عوامل اطلاعاتی ما سند و مدرکی دال بر دست داشتن روسیه وجود نداشته است. هر چند که اسناد و مدارکی هستند مبنی بر این که باج افزار عامل حمله در روسیه است. آنها تا حدی مسئولیت رسیدگی به این مساله را دارند.

این در حالی است که بایدن کمی قبل تر گفت، اطمینان دارد نشستش با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در ماه ژوئه امکان‌پذیر خواهد بود اما تاریخ و مکان دقیق این نشست باید تعیین شود.

کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد، مساله از پیش تعیین شده‌ای در قبال نشست بالقوه بایدن-پوتین در تابستان سال جاری میلادی وجود نداشته و لزومی به حل همه مسائل دوجانبه قبل از این نشست وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها