امید احمدی‌صفا، بوکسور سبک وزن تیم ملی:‌

ای کاش اردوی ازبکستان 10 روز دیگر ادامه داشت/ در تیم استکی حق به حقدار می‌رسد

بوکسور سبک وزن تیم ملی گفت: هر بوکسوری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی چندین رقابت انتخابی برگزار کرد و در تیم علیرضا استکی همیشه حق به حقدار می‌رسد.

ای کاش اردوی ازبکستان 10 روز دیگر ادامه داشت/ در تیم استکی حق به حقدار می‌رسد
کد خبر: 485066
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۲:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| امید احمدی‌صفا در خصوص اردوی تیم ملی بوکس با بوکسورهای ازبکستان اظهار داشت:‌ ای کاش این اردو 10 روز دیگر ادامه داشت و بچه‌ها بیشتر با بوکسور‌های ازبکستانی تمرین می‌کردند. واقعا اردوی خوب و سطح بالایی را پشت سر گذاشتیم و باید از مسئولان فدراسیون بابت برگزاری اردوی ازبکستان تشکر کنم.

به گزارش میزان، وی افزود: تقربا تمام بوکسور‌های ازبکستان را می‌شناختیم و ارتباط خوبی با آنها داریم و امیدوارم این اردو نقطه آغازی باشد برای روز‌های بهتر و اردو‌های بعدی با بهترین تیم‌های دنیا.

ملی‌پوش سبک وزن بوکس درباره توقع کسب مدال در آسیا گفت: هر کسی که مشت خورده و دستی در آتش بوکس داشته باشد می‌داند کسب مدال در آسیا کار بسیار دشواری است. چرا باید روی ملی‌پوشان فشار روانی ایجاد شود؟ ما تیم مقتدر و سطح بالایی داریم و با بهترین مربی ایران کار می‌کنیم؛ اما این‌ها دلیل نمی‌شود توقعات بیجا از تیم ملی داشته باشیم.

دارنده مدال برنز بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: 8 بوکسور اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شدند و خوشحالم که نماینده تیم ملی در وزن 52 کیلوگرم هستم. در تیم علیرضا استکی همیشه حق به حقدار می‌رسد و هر کسی که پیراهن تیم ملی رسید چندین رقابت انتخابی را پشت سر گذاشته و از فیلتر‌های زیادی عبور کرده است.

احمدی‌صفا در پایان خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی فدراسیون تمام تلاش خود را برای پیشرفت بوکس انجام داده و کادرفنی هم که بهترین عملکرد را داشته و امیدوارم در قهرمانی آسیا نتایجی در خور نام ایران کسب کنیم. هرچند تاکید می‌کنم کسب مدال در آسیا کار ساده‌ای نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها