جهانبخش: استرس زیادی در بازی با ولوز داشتم + ویدئو

بازیکن ایرانی برایتون انگلیس در خصوص کارت قرمز دانک، شرایط آمادگی خودش و نمایش تیم تیم ولورهمپتون صحبت کرد.

جهانبخش: استرس زیادی در بازی با ولوز داشتم + ویدئو
کد خبر: 485091
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۳:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دیدار برایتون مقابل ولورهمپتون در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس خوب آغاز شد و این تیم توانست در نیمه اول نمایش خوبی از خود به ثبت رساند.

به گزارش فارس، علیرضا جهانبخش نیز پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و توانست نزدیک به یک ساعت در ترکیب تیمش حضور پیدا کند. البته اگر بازیکن برایتون اخراج نمی‌شد ممکن بود بتواند پس از مدت‌ها برای اولین بار 90 دقیقه در ترکیب تیمش بازی کند اما این اتفاق رخ نداد و همه چیز تغییر کرد.

برایتون با اینکه یک بر صفر از ولورهمپتون پیش بود و بازی را مدیریت می کرد اما همه چیز را در دقیقه 53 با اخراج «لوئیس دانک» از دست داد و در انتها شکست 2 بر یک را در این رقابت ثبت کرد.

دانک در موقعیتی تک به تک پیراهن مهاجم ولورهمپتون به نام فابیو سیلوا را کشید و با کارت قرمز مستقیم «جاناتان ماس» روبه‌رو شد.

در این خصوص علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت باشگاه برایتون اظهار داشت: لوئیس به من گفت که اگر زمان برگردد شاید هیچ وقت آن خطا را نکنم و بگذارم او در مسیر گلزنی پیش روی کند. البته لحظاتی در فوتبال است که شما باید تصمیم بگیرید و آن لحظه او تصمیم گرفت که روی بازیکن خطا کند.

جهانبخش ادامه داد: او فصلی درخشان را با برایتون گذرانده و باید بگویم اگر کسی در برایتون حق اشتباه داشته باشد او کاپیتان است.

وی ادامه داد: دانک یکی از بهترین‌های این لیگ است و به نظرم سزاواری این را دارد که تیم ملی انگلیس را در یورو همراهی کند. او فصلی خوب را گذرانده و جزو بهترین مدافعان لیگ برتر است.

جهانبخش به گفته سایت برایتون 45 دقیقه فوق العاده را در این باشگاه گذراند و توانست نمایش خوب از خود به ثبت رساند.

او در خصوص بازگشت به ترکیب گفت: برای اولین بار است که در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتم و کمی برایم سخت بود ولی توانستم در بازی پس از 15 دقیقه خود را پیدا کنم و به ریتم مدنظر دست یابم.

جهانبخش گفت: وقتی کمی در ترکیب تیم قرار نمی گیری استرس مضاعف خواهی داشت. من چندین هفته خوب داشتم و توانسته‌ام در ترکیب برایتون پس از مصدومیتم حاضر شوم. در 2 - 3 بازی قبلی سعی داشتم بهترین نمایشم را به ثبت رسانم.

وی ادامه داد: در نیمه اول ما کاملا بر ولورهمپتون مسلط بودیم. مالکیت داشتیم، موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و در یک سوم خط تهاجمی همکاری خوبی را تشکیل دادیم. ضربه سر خوبی کاپیتان زد و ما را یک بر صفر پیش انداخت و باید بگویم دروازه‌بان نیز مهارهای خیلی خوبی به ثبت رسانید.

وی ادامه داد: بچه‌ها به نظرم در بازی مقابل ولوز نمایش خوبی داشتند. ما 10 نفره شدیم و در فاز تدافعی ساختار خوبی را به نمایش گذاشتیم اما توپ یار ما نبود و نتوانستیم جلوی باخت را بگیریم.

برایتون در جدول لیگ برتر انگلیس با 37 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و پاتر توانسته در لیگ برتر انگلیس این تیم را بماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها