الیزابت دوم، ملکه انگلیس:

قانون مقابله با فعالیت خصمانه کشورهای خارجی ارائه می‌شود

ملکه انگلیس در مجلس اعیان به مناسبت افتتاحیه جلسه جدید پارلمان اعلام کرد: دولت لندن طرح قانون جدیدی ارائه خواهد کرد که توانایی این کشور در مقابله با فعالیت خصمانه کشورهای خارجی را افزایش می‌دهد.

قانون مقابله با فعالیت خصمانه کشورهای خارجی ارائه می‌شود
کد خبر: 485183
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۱۵:۴۴:۲۲

اعتمادآنلاین| ملکه انگلیس امروز (سه‌شنبه 21 اردیبهشت ماه) اعلام کرد، دولت لندن طرح قانون جدیدی ارائه خواهد کرد که توانایی این کشور در مقابله با فعالیت خصمانه کشورهای خارجی را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، الیزابت دوم، ملکه انگلیس در مجلس اعیان به مناسبت افتتاحیه جلسه جدید پارلمان سخنرانی 10 دقیقه‌ای داشت و به تشریح اولویت‌های دولت و طرح قانون مورد نظر برای جلسه جدید پرداخت.

ملکه انگلیس گفت: این طرح قانون برای مقابله با فعالیت خصمانه کشورهای خارجی ارائه خواهد شد. وزرای من بررسی یکپارچه امنیت، دفاع، توسعه و سیاست خارجی را انجام خواهند داد. وزرا همچنین به دنبال تصویب قانونی هستند که یک آژانس تحقیقات پیشرفته در بحبوحه سریع‌ترین افزایش بودجه عمومی برای تحقیق و توسعه شکل دهند.

به گفته الیزابت، هدف دولت انگلیس حمایت از مشاغل و تقویت رشد به عنوان بخشی از ریکاوری اقتصادی از پاندمی کروناست.

برنامه‌هایی هم برای مقابله با شماری از مسائل اجتماعی از جمله ممنوعیت تغییر درمانی در دست انجام است. از آن برای تغییر جهت گیری جنسی فرد استفاده می‌شود. ملکه انگلیس گفت: تدابیری برای رسیدگی به اختلافات نژادی و قومی و ممنوعیت تبدیل درمانی ارائه میشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها