کد خبر: 485345
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

علیرضا زالی، رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا:

مجوز خروج از تهران صادر نمی‌شود

 رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: در حال حاضر 7 هزار و 350 نفر در بیمارستان‌های تهران بستری هستند.

مجوز خروج از تهران صادر نمی‌شود
کد خبر: 485345
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا زالی، رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در مراسم بهره برداری از اورژانس بیماران تنفسی و ICU بیماران حاد تنفسی ویژه بیماران کرونا و چندین پروژه درمانی بیمارستان لقمان حکیم اظهار کرد: شیب کاهش بیماری در تهران، کمتر از سایر مناطق کشور است و علت اصلی آن این است که بیماران در تهران با وضعیت حال بد مراجعه می‌کنند.


به گزارش فارس، زالی افزود: وضع رنگ بندی تهران هنوز تغییر چندانی پیدا نکرده است، اگرچه میزان بستری افت کرده اما از نظر عملکردی، همچنان این وضع قرمز است.

وی گفت: در حال حاضر 7 هزار و 350 نفر در بیمارستان‌های تهران بستری هستند که از این تعداد یک هزار و 980 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. در شبانه روز گذشته 1050 بیمار جدید در بیمارستان‌های تهران بستری شده که تعداد 280 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و 1300 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران ادامه داد: در حال حاضر 19 مرکز برای رمدسیویر تراپی برای درمان سرپایی در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، طرح ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش رو با همکاری پلیس راهور انجام می‌شود و در این مدت هیچ مجوزی، جهت خروج از استان تهران صادر نمی‌شود؛ البته در تهران 25 نقطه اصلی خروجی داریم که کنترل آن کار سختی خواهد بود.

زالی بیان کرد: از شنبه هفته آینده واردات واکسن با شتاب بیشتری شکل می‌گیرد. آمادگی کامل داریم تا تعداد نیروی انسانی و فضای واکسیناسیون را بیشتر از گذشته کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها