ظریف: آمادگی داریم به عنوان ناظر در انتخابات سوریه حضور داشته باشیم

محمد جواد ظریف که به سوریه سفر کرده پس از دیدار با بشار اسد و همچنین همتای سوری خود گفت: اهمیت انتخابات آینده در سوریه موضوع مشتر ک ایران و سوریه است، ما آمادگی داریم به عنوان ناظرین این انتخابات حضور داشته باشیم و امیدواریم مردم سوریه با حضور در این انتخابات آینده خود و نظم و امنیت در سوریه را تضمین کنند.

ظریف: آمادگی داریم به عنوان ناظر در انتخابات سوریه حضور داشته باشیم
کد خبر: 485393
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۱۵:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: اهمیت انتخابات آینده در سوریه موضوع مشتر ک ایران و سوریه است که ما اعتقاد داریم این انتخابات برای صلح و امنیت و ثبات و پیشرفت در سوریه اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف که به سوریه سفر کرده پس از دیدار با بشار اسد و همچنین همتای سوری خود در جمع خبرنگاران گفت: تشکر می‌کنم از دولت و مردم سوریه برای مهمان‌نوازی گرم آن‌ها و پیشاپیش عید سعید فطر را به مردم سوریه تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: امروز در دیدار با بشار اسد و در ملاقات با فیصل مقداد موضوعات دو جانبه، منطقه‌ای و جهانی را پیگیری کردیم.

ظریف تاکید کرد: اهمیت انتخابات آینده در سوریه موضوع مشتر ک ایران و سوریه است که ما اعتقاد داریم این انتخابات برای صلح و امنیت و ثبات و پیشرفت در سوریه اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی افزود: ما آمادگی داریم به عنوان ناظرین این انتخابات حضور داشته باشیم و امیدواریم مردم سوریه با حضور در این انتخابات آینده خود و نظم و امنیت در سوریه را تضمین کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه صحبت‌های خود بعد از دیدار با فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه گفت: در این دیدار در مورد آخرین وضعیت اراضی اشغالی و احتمال شدت گرفتن این وضعیت صحبت کردیم .

وی ادامه داد: معلوم است که اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل با مقاومت روبرو خواهد شد و این وظیفه جامعه جهانی است که با مداخله مانع ادامه تجاوزهای اسرائیل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها