کد خبر: 485456
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۰۸:۲۰:۰۰
| |

غلامرضا شریعتی‌، نماینده بهشهر در مجلس:

مشکلات کشور به تمام رئیس‌جمهورهای گذشته بازمی‌گردد

یک نماینده مجلس گفت: بخش اعظمی از مشکلاتی که امروز ما در حوزه های مختلف با آن مواجه هستیم به روسای جمهوری باز می گردد که از ابتدا انقلاب تا به امروز ریاست این قوه مهم را بر عهده داشتند.

مشکلات کشور به تمام رئیس‌جمهورهای گذشته بازمی‌گردد
کد خبر: 485456
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۰۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ غلامرضا شریعتی‌، نماینده بهشهر در مجلس، با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی به مردم برای انتخاب اصلح در انتخابات و پرهیز از پرداختن به حاشیه ها، بیان کرد: جایگاه ریاست جمهوری در کشور ما بسیار بالا بوده و می توان دومین جایگاه مهم کشور را به آن اختصاص داد. حتی جایگاه این مقام از ریاست قوه قضاییه و قوه مقننه نیز بالاتر است و مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود در ابتدای سال به اختیارات این نهاد و منابع و امکاناتی که در اختیار دارد، اشاره داشتند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: اگر ما بخواهیم شاهد تحولی در حوزه اقتصاد، فرهنگ، مسائل اجتماعی و سایر حوزه ها باشیم نمی توان هرگز نقش جایگاه ریاست جمهوری را نادیده گرفت. حتی بخش اعظمی از مشکلاتی که امروز ما در حوزه های مختلف با آن مواجه هستیم به روسای جمهوری باز می گردد که از ابتدا انقلاب تا به امروز ریاست این قوه مهم را بر عهده داشتند.

نماینده بهشهر در مجلس تصریح کرد: مردم باید بدانند که اگر می خواهند شاهد تحولی در مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود باشند باید به دور از توجه به حواشی سیاسی و جنجال های رسانه ای به دنبال تامل و شناخت کاندیداها بوده و در نهایت فردی اصلح که واقعا توانایی و قابلیت اداره این نهاد مهم را دارد انتخاب کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز در دیداری که با تشکل های دانشجویی داشتند به چند ویژگی و شاخص مهم برای انتخاب فردی اصلح اشاره داشتند. هر فرد و هر جریانی که دل در گرو منافع ملی دارد باید از پرداختن به حاشیه های در این ایام و غبار آلود کردن فضا پرهیز کند. نباید فضایی غبارآلود برای مردم ایجاد کرد که نتوانند به درستی تصمیم بگیرند.

وی افزود: ما امروز با مشکلات جدی در حوزه مسائل اقتصادی، تورم، بیکاری و تولید مواجه هستیم که نیاز داریم با معرفی دقیق کاندیداها و آگاهی بخشی به مردم شاهد انتخاب فردی اصلح، کارآمد و انقلابی باشیم تا با تشکیل کابینه ای منسجم و توجه به ظرفیت های داخل در مسیر گره گشایی از مشکلات مردم حرکت کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها